Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Επιπλέον 4 ευρώ στα διόδια για Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπολη από το 2018

Επιπλέον 4 ευρώ στα διόδια για Ηγουμενίτσα-Αλεξανδρούπολη από το 2018

Επιπλέον τέσσερα ευρώ θα πληρώνουν σε διόδια από το 2018 οι οδηγοί, προκειμένου να διασχίσουν τον κύριο οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού, από την Ηγουμενίτσα έως την Αλεξανδρούπολη. Την αύξηση θα φέρει η ολοκλήρωση της προβλεπόμενης κατασκευής 10 νέων σταθμών διοδίων, οι οποίοι εκτιμάται ότι θα βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2018.

Επιπλέον τέσσερα ευρώ θα πληρώνουν σε διόδια από το 2018 οι οδηγοί, προκειμένου να διασχίσουν τον κύριο οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού, από την Ηγουμενίτσα έως την Αλεξανδρούπολη.

Την αύξηση θα φέρει η ολοκλήρωση της προβλεπόμενης κατασκευής 10 νέων σταθμών διοδίων, οι οποίοι εκτιμάται ότι θα βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2018, όπως εξήγησε, μιλώντας στο Πρακτορείο 104,9 FM, ο πρόεδρος της Εγνατία Οδός Α.Ε., Απόστολος Αντωνούδης.

Με την πλήρη λειτουργία των νέων σταθμών, η χρέωση για τη διαδρομή των 670 χιλιομέτρων θα αυξηθεί στα 19 ευρώ από 15,40 που είναι σήμερα. «Αυτά για τον κεντρικό άξονα. Υπάρχουν και άλλοι τρεις κάθετοι στις εισόδους της χώρας» ανέφερε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε: «Εμείς σήμερα με τους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων έχουμε ως εταιρεία έσοδα περίπου 70 εκατ. ευρώ το χρόνο. Με την πλήρη ανάπτυξη των σταθμών και στους κάθετους άξονες θα φτάσουμε περίπου στα 150 εκατομμύρια».

Εξήγησε ακόμη ότι η διοίκηση υλοποιεί Κοινή Υπουργική Απόφαση του 2014, σύμφωνα με την οποία προβλέπεται να δημιουργηθούν δέκα νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων στον άξονα αλλά και στους τρεις κάθετους άξονες της Εγνατίας, επισημαίνοντας ότι αυτό «αποτελεί δέσμευση και παλαιότερων κυβερνήσεων και της σημερινής».

Σύμφωνα με τον κ. Αντωνούδη, ολοκληρώθηκε την Τρίτη ο διαγωνισμός για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς διοδίων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο του 2017. Κατόπιν θα ακολουθήσουν οι άλλοι έξι, η δημοπράτηση των οποίων θα γίνει τους επόμενους μήνες, με προοπτική να βρίσκονται όλοι σε πλήρη λειτουργία στις αρχές του 2018.

Ο κ. Αντωνούδης συμφώνησε απόλυτα με όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι ότι η κατασκευή αυτών των σταθμών θα δημιουργήσει μια εταιρεία με μεγάλη εισπρακτική δύναμη η οποία θα παραχωρηθεί, ενώ εξέφρασε την άποψη ότι η παραμονή διαχείρισης στην Εγνατία Οδό Α.Ε. θα εξασφάλιζε μεγάλα έσοδα στο ελληνικό δημόσιο.

«Δεν έχω διαφορετική άποψη, επαναλαμβάνω ότι υπάρχει δέσμευση των προηγούμενων κυβερνήσεων και πρέπει να ολοκληρωθεί προκειμένου να ολοκληρωθεί και η παραχώρηση της εκμετάλλευσης, λειτουργίας και συντήρησης όλου του οδικού άξονα» υπογράμμισε και πρόσθεσε: «Θεωρώ ότι αν παραμείνει η εκμετάλλευση και συντήρηση υπό τη διαχείριση της Εγνατίας Οδού, δηλαδή του ελληνικού δημοσίου, τα έσοδα θα ειναι πολύ μεγαλύτερα για το ελληνικό δημόσιο. Αλλά το ΤΑΙΠΕΔ θέλει άμεσα έσοδα σήμερα».

Υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη, στη διάρκεια της διενέργειας του διαγωνισμού για τους πρώτους τέσσερις σταθμούς, οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν στάση εργασίας σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024