Καθοριστικό για το μέλλον του συστήματος προστασίας cockpit των μονοθεσίων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1 είναι η σύσκεψη του αρμόδιου οργάνου της FIA που πραγματοποιείται σήμερα, 28/7/2016, στη Γενεύη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η απόφαση που θα παρθεί σήμερα στην Ελβετία είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει στην υποχρεωτική χρήση του halo από την επόμενη αγωνιστική σεζόν, παραβλέποντας για λόγους ασφαλείας, τις αντιρρήσεις που ήδη έχουν διατυπωθεί.

Ανάμεσα σε εκείνους που έχουν δηλώσει την αντίθεσή τους στη χρήση του halo είναι και ο B. Ecclestone, ο οποίος μάλιστα δεν αποκλείεται να βρει αρκετούς συμμάχους ανάμεσα στις ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1.

Πρόσφατα, στο «στρατόπεδο» των διαφωνούντων με τη χρήση του halo προστέθηκε και η ομάδα της Red Bull ξεκαθαρίζοντας, διά στόματος C. Horner, τη θέση της.

«Δεν είμαι υποστηριχτής του halo και των περιορισμών που το χαρακτηρίζουν. Είναι βέβαιο πως τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν πρόκειται να ψηφίσω υπέρ του», δήλωσε ο επικεφαλής της αυστριακής ομάδας.

Επιφυλακτικές ως προς την τοποθέτηση του halo στα μονοθέσια της F1 του 2017 είναι τόσο η Force India και η McLaren όσο και η ομάδα της Williams.

Αντιθέτως, όπως όλα δείχνουν η Mercedes AMG Petronas θα υπερψηφίσει τη χρήση του halo θέτοντας πάνω από τους όποιους περιορισμούς αυτή επιβάλει την ασφάλεια των πιλότων.

Αν και μία αρνητική ψήφος κατά τη διάρκεια του σημερινού συμβουλίου αρκεί ώστε η πρόταση για την τοποθέτηση του halo από το 2017 να απορριφθεί, η FIA έχει τη δυνατότητα να επιβάλλει τη χρήση του, επικαλούμενη λόγους ασφαλείας.

auto.in.gr