Φάρσα σε καφετέρια δείχνει πόσο εύκολη είναι η συλλογή προσωπικών δεδομένων
Το μόνο που έκαναν οι πελάτες της καφετέριας ήταν να πουν το μικρό τους όνομα και να κάνουν «Like» το προφίλ του καταστήματος στο Facebook.
Spotlight
-
Στα δικαστήρια η διαμάχη Pfizer-Moderna για τις πατέντες του mRNA
-
Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας - Αυτή είναι η ιστορία των Milli Vanilli
-
Ποινικοποιούνται στην ΕΕ αναγκαστικός γάμος, παράνομη υιοθεσία και εκμετάλλευση της παρένθετης μητρότητας
-
Σοκαριστικό βίντεο - Παλαιστής ακινητοποίησε αλιγάτορα 2,5 μέτρων με γυμνά χέρια
Το μόνο που έκαναν οι πελάτες της καφετέριας ήταν να πουν το μικρό τους όνομα και να κάνουν «Like» το προφίλ του καταστήματος στο Facebook.
Το βίντεο μιας «φάρσας» που σχεδίασε η εταιρεία πρόληψης απάτης Cifas δείχνει πόσο εύκολο είναι για τις επιχειρήσεις να αποκτούν πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα των πελατών τους.
Η καφετέρια σε πρώτη φάση προσέφερε δωρεάν καφέ σε όποιον έκανε «Like» στη σελίδα της στο Facebook. Στη συνέχεια η υπάλληλος απλά ρωτούσε τον πελάτη το μικρό του όνομα, δήθεν για να του δώσει αργότερα τη σωστή παραγγελία.
Αν αγνοία του πελάτη, ένα συνεργείο από υπαλλήλους της Cifas περίμενε σε βανάκι έξω από την καφετέρια για να κρυφακούει τα ονόματα και να κάνει φύλλο και φτερό δεδομένα των πελατών στο Διαδίκτυο.
Ακόμα και την ώρα του καφέ, ο Μεγάλος Αδελφός μπορεί να σας παρακολουθεί…
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις