Στην κορυφή του κόσμου η ελληνική ναυτιλία
Στην κορυφή του κόσμου παραμένει, βάσει της αξίας του στόλου της, η ελληνική ναυτιλία. Ο ελληνόκτητος στόλος αριθμεί περί τα 4.500 πλοία, αντιπροσωπεύοντας το 20% σχεδόν του παγκόσμιου στόλου και το 50% της ΕΕ σε όρους χωρητικότητας.
Spotlight
-
Η μεγαλύτερη απάτη στην ιστορία της μουσικής βιομηχανίας - Αυτή είναι η ιστορία των Milli Vanilli
-
Chateau Marmont - Το ξενοδοχείο των οργίων και της γλυκιάς ζωής του Χόλιγουντ
-
Σοκαριστικό βίντεο - Παλαιστής ακινητοποίησε αλιγάτορα 2,5 μέτρων με γυμνά χέρια
-
Πέθανε από δηλητηριασμένα μανιτάρια που έφαγε σε εστιατόριο - Το γράμμα που άφησε στον σύζυγό της
Ακολουθούν η Ιαπωνία με αξία στόλου 81 δισ. δολ., η Κίνα με 66,8 δισ. δολ., η Γερμανία με 42,7 δισ. δολ., η Σιγκαπούρη με 35,4 δισ. δολ., οι ΗΠΑ με 30,7 δισ. δολ., η Νορβηγία με 26,9, η Ν. Κορέα με 22,7, η Δανία με 22,6 δισ. δολ., ενώ το τοπ 10 των χωρών κλείνει με τη Βρετανία με 17 δισ. δολάρια.
Ο ελληνόκτητος στόλος αριθμεί περί τα 4.500 πλοία, αντιπροσωπεύοντας το 20% σχεδόν του παγκόσμιου στόλου και το 50% της ΕΕ σε όρους χωρητικότητας.
Η ελληνόκτητη ναυτιλία απαριθμεί περισσότερες από 700 επιχειρήσεις, ενώ στον ναυτιλιακό κλάδο ασχολούνται άμεσα ή έμμεσα 160.000 εργαζόμενοι.
Σύμφωνα με την Clarkson’s, οι μεγαλύτεροι έλληνες εφοπλιστές με βάση τη συνολική χωρητικότητα εκτοπίσματος (dwt) είναι ο όμιλος Αγγελικούση, ενώ ακολουθούν ο όμιλος του Γιώργου Οικονόμου, ο όμιλος Navios Group της Αγγελικής Φράγκου, ο όμιλος του Γιώργου Προκοπίου (Dynacom Tankers, Dyanagas, Dynagas LNG Partners LP, Sea Traders SΑ) και ο όμιλος Τσάκου με την Tsakos Energy Navigation (ΤΕΝ) και την Tsakos Shipping and Trading.
Αυτά όμως τα εντυπωσιακά νούμερα της Κίνας το 2015 απλά αντιστοιχούν σε µια ποσοστιαία αύξηση των εισαγωγών της του 1%, όταν μεταξύ 2011 και 2014 ο αντίστοιχος μέσος όρος της αύξησης ήταν 9%, παρατηρεί η George Moundreas & Company SA.
Τάσος Μαντικίδης
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις