Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Porsche 911 2.5 S/T: Ολική επαναφορά

Porsche 911 2.5 S/T: Ολική επαναφορά

Μια σπανιότατη, αγωνιστικών προδιαγραφών Porsche επέστρεψε ξανά στη ζωή χάρη στο τμήμα αποκατάστασης ιστορικών οχημάτων της Porsche, αποτελώντας ένα από τα σημαντικότερα εκθέματα της Techno Classica του Essen.

Το 1972 η κίτρινη Porsche 911 2.5 S/T με το νούμερο 41 στις πόρτες της τερματίζει στην 13η θέση του 24ωρου αγώνα του Le Mans, κατακτώντας μάλιστα την πρωτιά στην κατηγορία της, των αυτοκινήτων τουρισμού (GT) που δεν ξεπερνούσαν σε κυβισμό τα 3,0 λίτρα.

Η 911 2.5 S/T, η οποία παράχθηκε σε μόλις 24 αντίτυπα, δεν ήταν τίποτα περισσότερο από την αγωνιστική εκδοχή της «πολιτικής» 911 2.4 S Coupe, που θα μπορούσε να αποκτήσει οποιοσδήποτε είχε τη δυνατότητα το 1971 να καταβάλλει το ποσό των 49.680 γερμανικών μάρκων.

Σχεδόν τέσσερις δεκαετίες μετά μόνο μερικές σκουριασμένες λαμαρίνες είχαν απομείνει για να διηγηθούν τις περιπέτειες της κίτρινης 911 2.5 S/T στην Daytona και τον αγώνα των 12 ωρών, στο Targa Florio και στα 1.000 χιλιόμετρα του Nurburgring.

To αυτοκίνητο ανακαλύφθηκε πριν από μερικά χρόνια από έναν αμερικανό συλλέκτη ιστορικών οχημάτων, ο οποίος και απευθύνθηκε στο αντίστοιχο τμήμα αποκατάστασης που διαθέτει η Porsche.

H διαδικασία της ανακατασκευής αποτέλεσε μια πραγματική πρόκληση για τους μηχανικούς του Porsche Classic. Η 911 2.5 S/T είχε υποστεί μετατροπές, ενώ η προσπάθεια επισκευής της μετά από ατύχημα δεν είχε πραγματοποιηθεί με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο.

Η διάβρωση σε κρίσιμα σημεία του πλαισίου-αμαξώματος καθώς και η παραμόρφωση της οροφής έκανε το έργο των μηχανικών της Porsche ακόμα πιο δύσκολο.

Η 911 2.5 S/T απέκτησε νέα οροφή όπως και νέα δεξαμενή καυσίμου, ενώ η αποκατάσταση συγκεκριμένων τμημάτων του αμαξώματος πραγματοποιήθηκε με τη σφυρηλάτηση λαμαρίνας στο χέρι.

Το αποτέλεσμα αν μη τι άλλον δικαιώνει τις προσπάθειες των μηχανικών του Porsche Classic, το τμήμα που έχει αναλάβει τη διατήρηση όλων των τεχνικών εντύπων που σχετίζονται με τα οχήματα της γερμανικής φίρμας, την αναπαραγωγή και τη διάθεση ανταλλακτικών και την αποκατάσταση ιστορικών οχημάτων.

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024