Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Εθελούσια ανάκληση Captur και ακόμα 700.000 πετρελαιοκίνητων αυτοκίνητων από τη Renault

Εθελούσια ανάκληση Captur και ακόμα 700.000 πετρελαιοκίνητων αυτοκίνητων από τη Renault

Με φόντο το θόρυβο που έγινε μετά τους γαλλικούς κυβερνητικούς ελέγχους σε μοντέλα της Renault με την υποψία υπέρβασης των νόμιμων ορίων εκπομπών ρύπων, η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε εθελούσια ανάκληση μοντέλων της για τη διόρθωση του φερόμενου προβλήματος.

Προκειμένου να αποσοβηθεί το «dieselgate», η γαλλική φίρμα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε εθελούσια ανάκληση 18.500 πετρελαιοκίνητων Captur με στόχο την επισκευή του συστήματος ελέγχου των εκπομπών ρύπων, καθώς και στην αναβάθμιση του λογισμικού ελέγχου καυσαερίων σε ακόμα 700.000 οχήματα τεχνολογίας diesel.

Σε ό,τι αφορά το Captur, η προληπτική ανάκληση που θα διενεργηθεί από τη Renault αφορά κυρίως την πετρελαιοκίνητη έκδοση των 110 ίππων όπου θα πραγματοποιηθεί επισκευή στο σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων με αντικατάσταση των λεγόμενων «παγίδων» οξειδίων του αζώτου.

Για τα υπόλοιπα 700.000 πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί για το ποια μοντέλα αφορά, ωστόσο, όπως σημειώνεται από τη γαλλική φίρμα, συνιστάται η αναβάθμιση του λογισμικού για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του αζώτου (Νοx).

Όπως επεσήμανε ο Thierry Bollore, στέλεχος της Renault, μιλώντας σε δημοσιογράφους, η ανωτέρω αναβάθμιση λογισμικού αφορά κινητήρες diesel Euro 6, συμπληρώνοντας παράλληλα ότι: «Δεν έχουμε παραποιήσει στοιχεία, προσαρμοζόμαστε στις νόμιμες προδιαγραφές αλλά ούτε και προσπαθούμε να ξεγελάσουμε τους καταναλωτές».

Υπενθυμίζεται ότι η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε μετά το dieselgate της VW, το Σεπτέμβριο να διεξάγει ελέγχους στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη γαλλική επικράτεια επιλέγοντας ένα τυχαίο δείγμα 100 αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων 25 εκδόσεων αυτοκινήτων της Renault.

Την προηγούμενη εβδομάδα, πληροφορίες ότι ορισμένα απο τα αυτοκίνητα της Renault που ελέγχθηκαν με το παραπάνω σκεπτικό εμφάνιζαν περισσότερες εκπομπές ρύπων από το νόμιμο όριο αλλά και ότι κλιμάκια της γαλλικής κυβέρνησης πραγματοποίησαν εφόδους σε εργοστάσιά της και σε γραφεία στελεχών, οδήγησαν σε ένα κυκεώνα φημολογίας, διαψεύσεων και επίσημων ανακοινώσεων που τελικώς οδήγησε στο την χρηματιστηριακή αξία της φίρμας χαμηλότερα κατά 3,3 δις ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η γαλλική φίρμα διευκρινίζει ότι πέραν της παραπάνω εθελούσιας ανάκλησης, οι κρατικοί έλεγχοι δεν θα έχουν ως αποτέλεσμα άλλες ανακλήσεις.

Σε ό,τι αφορά τα διαδικαστικά της ανάκλησης, η επιδιόρθωση του συστήματος ελέγχου των εκπομπών ρύπων με την αντικατάσταση των «παγίδων» στο Captur απαιτεί μισή μέρα παραμονής στο συνεργείο -ανά κινητήρα.

auto.in.gr

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024