Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Νέο βελτιωμένο app από την ΔΕΗ για τους πελάτες της

Νέο βελτιωμένο app από την ΔΕΗ για τους πελάτες της

Το 2011 η ΔΕΗ, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών της για άμεση και αξιόπιστη εξυπηρέτηση από κάθε σημείο, λάνσαρε την πρώτη εφαρμογή της για κινητά τηλέφωνα και tablets iOS και Android. Τώρα θέτει στη διάθεση των 7.500.000 πελατών της νέο, βελτιωμένο app, με σύγχρονο σχεδιασμό και πρόσθετες λειτουργικότητες.

Το 2011 η ΔΕΗ, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών της για άμεση και αξιόπιστη εξυπηρέτηση από κάθε σημείο, λάνσαρε την πρώτη εφαρμογή της για κινητά τηλέφωνα και tablets iOS και Android, πρωτοπορώντας στην ελληνική αγορά υπηρεσιών κοινής ωφελείας.

Σε αυτό το διάστημα η ΔΕΗ, απέκτησε περισσότερους από 63.000 χρήστες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή από όπου και αν βρίσκονται για να έχουν ανά πάσα στιγμή διαθέσιμες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΗ, όπου και αν βρίσκονται.

Τώρα, η ΔΕΗ θέτει στη διάθεση των 7.500.000 πελατών της νέο, βελτιωμένο app, με σύγχρονο σχεδιασμό και πρόσθετες λειτουργικότητες.

Το νέο app είναι διαθέσιμο για iOS & Android smartphones και tablets ώστε να είναι συμβατό με κάθε συσκευή και ταυτόχρονα ενσωματώνει το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΔΕΗ με τρόπο εύχρηστο, παρέχοντας πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΗ, όπως:

  • Υπηρεσία e-bill info, που δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης λογαριασμών του τελευταίου 12μήνου για όλα τα ακίνητα των πελατών. Επιπλέον, ο πελάτης ενημερώνεται με τον τρόπο που θα επιλέξει (SMS, push notification ή mail) ταυτόχρονα με την έκδοση του λογαριασμού του για τα βασικά στοιχεία, όπως το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής.
  • Εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση, με δυνατότητα αλλαγής της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού και γρήγορη πρόσβαση στα συστήματα των τραπεζών που υποστηρίζουν την ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών ΔΕΗ με e-banking.
  • Εύρεση μέσω Google maps των πλησιέστερων σημείων για την εξόφληση των λογαριασμών, αλλά και των σημείων εξυπηρέτησης ΔΕΗ.
  • Ηλεκτρονική ή τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ
  • Πρόσβαση στα επίσημα κανάλια της ΔΕΗ στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Σύνδεση με τον ΔΕΔΔΗΕ για ενημέρωση σχετικά με τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος και τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο βλαβών κάθε περιοχής.

Τέλος, η νέα εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να αποστέλλει ειδοποιήσεις για θέματα που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών ανά γεωγραφική περιοχή, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες κατά περίπτωση.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024