Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Peugeot 308 GTi 2016: Αποκάλυψη τώρα

Peugeot 308 GTi 2016: Αποκάλυψη τώρα

Η ισχυρότερη εκδοχή του μικρομεσαίου γαλλικού hatchback αποκαλύπτεται διαθέτοντας περισσότερες επιλογές από μία επιλογές σε ό,τι αφορά την ισχύ που φτάνει έως και τους 270 ίππους προκειμένου να διεκδικήσει μια θέση μεταξύ των hot-hatch.


Η γαλλική φίρμα δίνει το στίγμα του πανίσχυρου 308 GTi με απόδοση έως και 270 ίππων το οποίο θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood που ανοίγει αυλαία στις 25 Ιουνίου.

Σε επίπεδο σχεδίασης, το GTi εξελίσσει προς μια αιχμηρότερη κατεύθυνση το σκεπτικό της έκδοσης GT, διαθέτοντας ένα πιο επιθετικό γυαλιστερό μαύρο αεροδυναμικό διαχύτη όπου ακροβολίζονται οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και η μαύρη γυαλιστερή γρίλια.

Στα εξωτερικά στοιχεία αναγνώρισης της πανίσχυρης έκδοσης συγκαταλέγεται και το σετ των μεγαλύτερων δισκόφρενων με διαστάσεις 380 mm μπροστά και 268 mm πίσω με τις κόκκινες δαγκάνες.

Όλα τα παραπάνω αναλαμβάνουν να σηματοδοτήσουν την παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος διατίθεται στο GTi σε δύο εκδοχές ισχύος 250 και 270 ίππων και 330 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων.

Με βάρος που περιορίζεται στα 1.205 κιλά το 308 GTi στην έκδοση των 250 ίππων επιταχύνει από 0-100 χλμ.ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ η ισχυρότερη έκδοσή του είναι κατά 2/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έκδοση των 270 ίππων διαθέτει επιπλέον ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen αλλά και τροχούς 19 ιντσών έναντι 18 ιντσών στην έκδοση με τους 250 ίππους.

Τα χαρακτηριστικά του 308 GTi συμπληρώνει η κατά 1,1 εκατοστό μικρότερη απόστασή του από το έδαφος με τη συνδρομή της αναβαθμισμένης ανάρτησης, ενώ βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού με στόχο μεγαλύτερη απόκριση. Επίσης προσφέρεται η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP μέσω του αντίστοιχου διακόπτη.

Επιπλέον και παρά την ισχύ του, ο προδιαγραφών Euro6 κινητήρας σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου στα 6,0 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 139 γρ./χλμ.

Στο εσωτερικό, το χαρακτήρα της έκδοσης σηματοδοτούν οι κόκκινες ραφές που κυριαρχούν σε όλες τις επιφάνειες, ενώ το αλουμίνιο που καλύπτει τα εσωτερικά κατώτερα τμήματα των θυρών φέρει το όνομα της έκδοσης. Την εικόνα συμπληρώνει η παρουσία πεντάλ και επιλογέα ταχυτήτων από αλουμινίου ενώ στην έκδοση των 270 ίππων τα bucket καθίσματα επενδύονται με δέρμα Alcantara.

auto.in.gr

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024