Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
«Έξυπνο» μπικίνι προειδοποιεί πότε πρέπει να βάλεις αντηλιακό

«Έξυπνο» μπικίνι προειδοποιεί πότε πρέπει να βάλεις αντηλιακό

Αν μια γυναίκα έχει ξεχαστεί στην παραλία, κάνοντας ηλιοθεραπεία χωρίς να έχει βάλει αντηλιακό, έρχεται το «έξυπνο» μπικίνι να της το θυμίσει. Μια γαλλική εταιρεία παρουσίασε το πρώτο στον κόσμο μπικίνι, το οποίο διαθέτει έναν μικροσκοπικό ενσωματωμένο αισθητήρα υπεριώδους ακτινοβολίας.

Αν μια γυναίκα έχει ξεχαστεί στην παραλία, κάνοντας ηλιοθεραπεία χωρίς να έχει βάλει αντηλιακό, έρχεται το «έξυπνο» μπικίνι να της το θυμίσει. Μια γαλλική εταιρεία παρουσίασε το πρώτο στον κόσμο μπικίνι, το οποίο διαθέτει έναν μικροσκοπικό ενσωματωμένο αισθητήρα υπεριώδους ακτινοβολίας.

Όταν η δυνητικά επικίνδυνη ακτινοβολία του ήλιου ξεπεράσει ένα όριο, το μπικίνι στέλνει μήνυμα προειδοποίησης στο κινητό τηλέφωνο (όπου έχει εγκατασταθεί η σχετική εφαρμογή) είτε της ίδιας της γυναίκας, είτε του συντρόφου της, ώστε να της βάλει αντηλιακό ή να μετακινηθούν στη σκιά.

Η εταιρεία Spinali Design, που εδρεύει στη Μιλούζ της ανατολικής Γαλλίας, δημιουργήθηκε από τη Μαρί Σπιναλί, σύμφωνα με τις βρετανικές Telegraph και Daily Mail. Το μαγιό, με την ονομασία «διασυνδεμένο μπικίνι» (bikini connecte), κοστίζει από 150 έως 200 ευρώ.

Ο αισθητήρας, που εφαρμόζεται, εκτός από το μπικίνι, και σε ολόσωμο μαγιό, λαμβάνει υπόψη τον τύπο του δέρματος κάθε γυναίκας (δηλαδή πόσο ευαίσθητο είναι στον ήλιο) και ανάλογα την προειδοποιεί με μεγαλύτερη ή μικρότερη καθυστέρηση. Ο αισθητήρας μπορεί να αφαιρεθεί από το μαγιό, ενώ είναι πλήρως αδιάβροχος.

Η εταιρεία διαθέτει και μια «έξυπνη» πετσέτα παραλίας με ανάλογες ικανότητες, ενώ ετοιμάζει κι ένα «έξυπνο» παιδικό μαγιό, που θα προειδοποιεί τους γονείς ότι το παιδί τους «ψήνεται» στον ήλιο.

Η εταιρεία έχει θέσει ως προτεραιότητα για την προώθηση των προϊόντων της τις χώρες εκείνες που έχουν μεγάλη ηλιοφάνεια και προσελκύουν πολλούς τουρίστες. Η Ελλάδα προφανώς είναι ανάμεσα στις υποψήφιες αγορές.

Τα νέα μαγιό ανήκουν στην ολοένα πιο δημοφιλή τάση τα ρούχα να γίνονται «έξυπνα» και να ενημερώνουν όσους τα φοράνε, για διάφορα πράγματα, κυρίως για την υγεία τους.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Only in

Δημήτρης Ψαθάς: Αίσχη και ντροπές της επταετίας

«Γινόντουσαν τέτοια πράματα;»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024