Στον διαχωρισμό των κορυφαίων πιλότων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1 από όλους τους υπόλοιπους θα οδηγήσει ενδεχόμενη υιοθέτηση φαρδύτερων ελαστικών σύμφωνα με τον D. Ricciardo.

«Πνευματικά, η συγκέντρωσή σου θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη, έτσι λοιπόν πρόκειται να δείτε μεγαλύτερες διαφορές ανάμεσα στους κορυφαίους οδηγούς και τους υπόλοιπους».

«Θα είναι πιο ανταποδοτικό, νομίζω, για εκείνους που θα το καταφέρουν».

«Η μηχανική πρόσφυση είναι το μεγάλο στοίχημα. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσεις, καθώς θα σου δίνει το δικαίωμα να ακολουθήσεις σε κοντινή απόσταση ακόμα και σε σημεία με υψηλή ταχύτητα».

«Νομίζω ότι μπορούμε να κερδίσουμε δευτερόλεπτα μόνο και μόνο από αυτό και χωρίς να προσθέσουμε νέα αεροδυναμικά βοηθήματα στο μονοθέσιο», δήλωσε ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull, ξεκαθαρίζοντας ότι και στη σημερινή τους μορφή οι αγώνες της F1 διαθέτουν τον απαραίτητο ανταγωνισμό.

Να θυμίσουμε ότι η πρόταση για τη χρήση φαρδύτερων ελαστικών από το 2017 έχει ήδη πέσει στο τραπέζι του συμβουλίου στρατηγικής της FIA, χωρίς ωστόσο να έχει παρθεί μια οριστική απόφαση για το αν τα πίσω ελαστικά των μονοθεσίων της F1 πρόκειται να αυξήσουν το πλάτος τους από τα 360 στα 420 χιλιοστά.

auto.in.gr