Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
«Νέα Αρχή» για το Volvo XC90 δια χειρός DJ Avicii με υπόκρoυση

«Νέα Αρχή» για το Volvo XC90 δια χειρός DJ Avicii με υπόκρoυση «Feeling Good»

H σουηδική φίρμα έδωσε στην δημοσιότητα το video της νέας, έντονα συμβολικής, καμπάνιας της η οποία εκτός από την προώθηση του νέου XC90, σηματοδοτεί την νέα αρχή της Volvο.

Με πρωταγωνιστή τον διάσημο σουηδό DJ και παραγωγό Avicii υπό τους ήχους του διασκευασμένου από εκείνον τραγουδιού «Felling Good» της Nina Simone το οποίο ερμηνεύει η Audra Mae δόθηκε στην δημοσιότητα το νέο video της Volvo που χαρακτηρίζει την καμπάνια λανσαρίσματος του XC90.

Ο 26χρονος παραγωγός είχε ενεργό ρόλο στο σενάριο που όπως εξηγεί αντικατοπτρίζει την προσωπική του πορεία και τη διαδικασία ενδοσκόπησης και ανανέωσής του, στη Σουηδία μετά από χρόνια σκληρής δουλειάς.

«Τα τελευταία έξι χρόνια ήταν μια συνεχής τουρνέ, εκτός από τους τελευταίους εννέα μήνες που κάνω το διάλειμμά μου. Πραγματοποίησα 325 εμφανίσεις σε ένα χρόνο ενώ φυσικά έπρεπε και να ταξιδεύω. Δεν μπορούσα να συνεχίσω έτσι. Έπρεπε να επανεξετάσω τον τρόπο ζωής μου και να τον αλλάξω. Η Σουηδία είναι σημαντικός τόπος για εμένα. Είναι ο τόπος όπου ανακτώ τις δυνάμεις μου περνώντας χρόνο με οικογένεια και φίλους. Η Volvo με ενθάρρυνε να «οπτικοποιήσω» με την μουσική μου όλη αυτή η διαδικασία επανεξέτασης της ζωής μου και ανανέωσης. Έτσι, στο video εμφανίζονται επίσης μέλη της οικογένειάς μου και κοντινοί μου φίλοι», δηλώνει χαρακτηριστικά ο σουηδός DJ.

Σε ό,τι αφορά τις λεπτομέρειες της συνεργασίας του, τα φωνητικά στη διασκευή του τραγουδιού που έχει στιγματιστεί από την ερμηνεία της Nina Simone ερμηνεύει η Audra Mae, για την οποία ο Avicii αναφέρει: «Είναι υπέροχο να ξαναδουλεύω με την Audra Mae. Η φωνή της αποπνέει δύναμη και συναίσθημα, έχοντας βαθιά ριζωμένες τις καταβολές της country και της folk. H πρόσφατη συνεργασία της μαζί μου ήταν για το album “True” όπου και έκανε τα πρώτα της βήματα στην ηλεκτρονική μουσική με το “Addicted To You”. H αλήθεια είναι πως η γεμάτη ψυχή ερμηνεία της Audra δίνει μια νέα ζωή σε αυτό το τραγούδι. Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα».

Όσο για τη σημασία και το μήνυμα της νέας καμπάνιας, εκτός από το προφανές της προώθησης του νέου XC90 είναι ιδιαιτέρως συμβολική, σηματοδοτώντας μια νέα αρχή, όπως εξηγεί ο Alain Visser, επικεφαλής πωλήσεων, marketing και εξυπηρέτησης πελατών της σουηδικής φίρμας, διευκρινίζοντας ότι για αυτό επελέγη ο συγκεκριμένος μουσικός και το συγκεκριμένο τραγούδι:

«Είμαστε ευτυχείς που είχαμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε τόσο στενά με τον Avicii σε αυτή την εκστρατεία καθώς αντικατοπτρίζει πλήρως αυτό που συμβαίνει στον Avicii όσο και τις εξελίξεις στη Volvo Cars. Μπαίνουμε σε μια νέα εποχή –σε μια Νέα Αρχή, όπως αποκαλούμε την νέα μας καμπάνια. Διανύσαμε αρκετά χρόνια όπου επενδύαμε συνεχώς για να επαναπροσδιορίσουμε την φίρμα. Το αποτέλεσμα είναι μια νέα, ευέλικτη και πιο κοντά στους πελάτες της, Volvo Cars», δήλωσε χαρακτηριστικά το στέλεχος της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

auto.in.gr

Sports in

Έτοιμος για θρυλικό μπρέικ ο Ολυμπιακός στη Βαρκελώνη

Με στόχο να σπάσει την έδρα της Μπαρτσελόνα με το… καλημέρα ο Ολυμπιακός στο πρώτο παιχνίδι της σειράς με τους Καταλανούς.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024