Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Προς αναβίωση -μέσω Ιαπωνίας-  το Fiat 124 Spider

Προς αναβίωση -μέσω Ιαπωνίας- το Fiat 124 Spider

Οι Ιταλοί «ξεπαγώνουν» το σχέδιο ενός μοντέλου βασισμένου στο Mazda MX-5 το οποίο τελικώς θα λανσαριστεί υπό την φίρμα της Fiat, με τα διακριτικά 124 Spider, αποτίοντας φόρο τιμής στα θρυλικά '60s.


Η συνεργασία των Ιταλών με την Mazda και αντικείμενο το MX-5 και ένα αναμενόμενο… ιταλικό ισοδύναμο παίρνει νέα τροπή, μετά το αρχικό ναυάγιο που φαίνεται να έφερε η άρνηση του επικεφαλής του ομίλου Sergio Marchionne, να παράγεται στην Ιαπωνία, καθώς όπως είχε πει, δεν υπάρχει πιθανότητα μια Alfa Romeo να κατασκευάζεται εκτός Ιταλίας.

Κάπως έτσι λοιπόν η Fiat φαίνεται να προκρίνει την ένταξη του μοντέλου στη δική της γκάμα, μια εκδοχή που συντείνει στην αναβίωση των διακριτικών 124 Spider από το μακρινό παρελθόν της για την ονομασία του νέου μοντέλου.

Το σενάριο της επαναφοράς των συγκεκριμένων διακριτικών στην γκάμα της Fiat ενισχύεται ακόμα περισσότερο με δεδομένο ότι οι Ιταλοί έχουν ήδη προχωρήσει στην κατοχύρωση των διακριτικών Fiat 124 και 124 Spider.

Έτσι, ως μέρος της συμφωνίας το ιταλικό ισοδύναμο του ΜΧ-5 αναμένεται να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mazda στην Hiroshima, ενώ σε ό,τι αφορά το χρονικό πλαίσιο άφιξής του, θα λανσαριστεί με ένα χρόνο απόσταση από το ιαπωνικό roadster το οποίο πραγματοποίησε το επίσημο ευρωπαϊκό του ντεμπούτο, το Σεπτέμβριο του 2014 και αναμένεται να διατεθεί εντός του 2015.

Όπως και ο πρόγονος του επικείμενου Fiat 124 Spider ο οποίος πρωτοεμφανίστηκε το 1966, έτσι και η σύγχρονη εκδοχή του θα έχει τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται επίσης ότι το νέο μοντέλο θα μοιράζεται πολλά κοινά χαρακτηριστικά με το ΜΧ-5, μεταξύ των οποίων το πλαίσιο αλλά και το μήκος του μεταξονίου, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες οι Ιταλοί θα επιλέξουν μια πιο ρετρό σχεδιαστική προσέγγιση δανειζόμενοι στοιχεία από το Fiat 124 Spider της δεκαετίας του ’60.

Πηγές αναφέρουν επίσης ότι το νέο ιταλικό roadster δεν θα ξεπεράσει το βάρος των 1.000 κιλών ενώ τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει μια σειρά μικρών αποδοτικών κινητήρων.

Μεταξύ τους αναμένεται να βρεθεί ο 1,4 λίτρων turbo MultiAir που συναντάμε στην Alfa Romeo Giulietta σε αρκετές εκδοχές ισχύος, ενώ σε δεύτερο χρόνο αναμένεται και μια αντίστοιχη έκδοση με τα διακριτικά της Abarth.

H κορυφαία έκδοση με το σήμα του σκορπιού αναμένεται να εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα αλλά σε εκδοχή ισχύος που θα πλησιάζει τους 200 ίππους, ενώ τις προδιαγραφές της θα συμπληρώσουν μια πιο σπορ ανάρτηση, ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης και μια αντιστοίχως πιο επιθετική αισθητική.

Επίσης με δεδομένο ότι το ΜΧ-5 των 130 ίππων επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,9 δευτερόλεπτα τότε η εκδοχή της Abarth με 200 ίππους υπόσχεται σίγουρα πιο εκρηκτικές επιδόσεις.

Παράλληλα, σε δεύτερο χρόνο, οι Ιταλοί σχεδιάζουν μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική και «γυμνή» έκδοση με τα απολύτως απαραίτητα, η οποία τηρουμένων των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου θα δώσει ένα ακόμα πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση σύνολο.

Υπενθυμίζεται ότι η τελευταία απόπειρα της Fiat να λανσάρει ένα διθέσιο roadster ήταν με την Barchetta στα μέσα της δεκαετίας του ’90 η οποία βασιζόταν στο πάτωμα της πρώτης γενιάς του Punto.

Auto Express

Sports in

«Τρελάθηκε» ο Μπαρτζώκας: Οι πανηγυρισμοί μετά το τέλος του Παρτίζαν – Ολυμπιακός (vid)

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας ξέσπασε μετά την ανατροπή και το μεγάλο διπλό στο Βελιγράδι και πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του Ολυμπιακού.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024