Η γερμανική φίρμα δημοσιοποίησε τελικώς το διαφημιστικό που θα παίξει το βράδυ του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, γνωστού ως Super Bowl και τον οποίο πέρυσι παρακολούθησαν 112,2 εκατομμύρια τηλεθεατές, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ τηλεθέασης στις ΗΠΑ.

Οι Γερμανοί επέλεξαν για το διαφημιστικό τους που πραγματοποίησε την παγκόσμια πρώτη του στο ιδιαίτερα δημοφιλές show της Ellen DeGeneres, μια παραλλαγή του γνωστού μύθου του Αισώπου για το λαγό και τη χελώνα με πρωταγωνίστρια την Mercedes-AMG GT S και νικήτρια, πάντα τη χελώνα αλλά με τη συνδρομή του γερμανικού sportscar.

auto.in.gr