Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Μαζική συμμετοχή στη συζήτηση για το άσθμα στο Twitter

Μαζική συμμετοχή στη συζήτηση για το άσθμα στο Twitter

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim πραγματοποίησε την Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014, το πρώτο TweetChat στην Ελλάδα για το Άσθμα. Η ενέργεια αυτή είχε τίτλο «Εσύ και το Άσθμα Σου» και έλαβε χώρα στα πλαίσια του Πανελλήνιου Πνευμονολογικού Συνεδρίου 5-8 Νοεμβρίου 2014 και υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας. Επίσημοι καλεσμένοι του TweetChat ήταν οι συντονιστές της Ομάδας Άσθματος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, Πνευμονολόγοι, Στέλιος Λουκίδης και Κωνσταντίνος Κωστίκας.

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim πραγματοποίησε την Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2014, το πρώτο TweetChat στην Ελλάδα για το Άσθμα. Η ενέργεια αυτή είχε τίτλο «Εσύ και το Άσθμα Σου» και έλαβε χώρα στα πλαίσια του Πανελλήνιου Πνευμονολογικού Συνεδρίου 5-8 Νοεμβρίου 2014 και υπό την Αιγίδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας. Επίσημοι καλεσμένοι του TweetChat ήταν οι συντονιστές της Ομάδας Άσθματος της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, Πνευμονολόγοι, Στέλιος Λουκίδης και Κωνσταντίνος Κωστίκας.

Στη live αυτή συζήτηση, το ευρύ κοινό, οι επαγγελματίες υγείας, οι επιστημονικοί φορείς και οι δημοσιογράφοι υγείας είχαν την ευκαιρία να θέσουν online τις ερωτήσεις τους για το άσθμα, να συνομιλήσουν με τους καλεμένους και να ανταλλάξουν απόψεις, χρησιμοποιώντας το hashtag #AsthmaAct.

Συνολικά, έγιναν αναπαραγωγές των μηνυμάτων 311 φορές (retweets), ενώ τα μηνύματα της συζήτησης εμφανίστηκαν σε 1.655.364 χρήστες (impressions).

Το ενδιαφέρον των followers επικεντρώθηκε σε θέματα διάγνωσης καθώς και αξιολόγησης και ελέγχου της νόσου, καθώς και στους τρόπους βελτίωσης της αντιμετώπισής της και στη συνδρομή του οικογενειακού περιβάλλοντος στον ασθενή. Αναφέρθηκαν επίσης στατιστικά στοιχεία του άσθματος στην Ελλάδα, καθώς και τα συμπτώματα και τα χαρακτηριστικά της νόσου. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην επίπτωση του άσθματος στην καθημερινότητα των ασθενών με άσθμα και στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να συνεχίζουν χωρίς εμπόδια τις κοινωνικές, εργασιακές και προσωπικές τους δραστηριότητες.

«Περίπου 8,6% του γενικού πληθυσμού στην Ελλάδα πάσχει από άσθμα. Το άσθμα είναι μια δυναμική πάθηση με εξάρσεις και υφέσεις που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητα των ασθενών, ιδιαίτερα όταν δεν είναι ικανοποιητικά ελεγχόμενο. Σήμερα έχουμε τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά το άσθμα – κεντρική είναι η πολύ καλή σχέση γιατρού και ασθενούς και η σωστή συμμόρφωση του ασθενούς στην ενδεδειγμένη θεραπεία», όπως σημείωσε ο κ. Λουκίδης, επίκουρος καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

«Οι ασθενείς με άσθμα είναι συχνά νέοι και αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης – στόχος της συγκεκριμένης εκδήλωσης ήταν να μοιραστούμε έγκυρες πληροφορίες για το άσθμα με ασθενείς και τους οικείους τους και να βελτιώσουμε το επίπεδο ενημέρωσης του κοινού σε θέματα γύρω από τη νόσο», ανέφερε ο κ. Κωστίκας, Πνευμονολόγος, Learning Resources Director της Ευρωπαϊκής Πνευμονολογικής Εταιρείας.

Η μαζική συμμετοχή των followers από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και η συνεχής ροή ερωτήσεων και απαντήσεων σε πραγματικό χρόνο, απέδειξε τη δύναμη και την αμεσότητα των εργαλείων των Social Media σε θέματα ευαισθητοποίησης για τις νόσους.

«Όλο και περισσότερο, οι ασθενείς ζητούν να συμμετέχουν στη λήψη αποφάσεων για ζητήματα που αφορούν την υγεία τους και τα digital και social media μπορούν να προσφέρουν αμεσότητα πρόσβασης σε έγκυρη πληροφόρηση από επαγγελματίες υγείας και σε υπηρεσίες υγείας. Αυτή την καινοτομία επιδιώκει να κάνει γνωστή η Boehringer Ingelheim, αξιοποιώντας τα ψηφιακά εργαλεία υπέρ της συνεχούς επιμόρφωσης των ασθενών. Εξάλλου, οι εταιρείες προσαρμόζονται πλέον στο νέο περιβάλλον και στις νέες συνθήκες», σχολιάζει ο Μανώλης Μιτάκης, διευθυντής Επικοινωνίας της Boehringer Ingelheim Ελλάς.

health.in.gr

Sports in

Η Χιρόνα «καθάρισε» την Μπαρτσελόνα με ανατροπή και έστεψε και μαθηματικά τη Ρεάλ (4-2)

Η Χιρόνα αν και βρισκόταν πίσω στο σκορ στο ημίχρονο, τελικά έκανε την ανατροπή απέναντι στην Μπαρτσελόνα και πήρε το καταλανικό ντέρμπι (4-2).

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024