Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε το πρώτο δείγμα της νέας γενιάς του Α4 το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το καλοκαίρι του 2015 με την προοπτική να λανσαριστεί ως MY 2016, αρχικά ως sedan και στη συνέχεια ως Avant αλλά και ως Allroad ενώ για πρώτη φορά, δεν θα διαθέτει στην γκάμα του, αποκλειστικά συμβατικούς κινητήρες.

Εκ πρώτης όψης οι αναλογίες του Α4 δεν διαφέρουν πολύ με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του, ωστόσο είναι σαφές ότι η νέα γενιά επενδύει σε ένα δυναμικότερο σχεδιαστικό προφίλ ποντάροντας σε μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο και σε μια πιο coupe οροφή.

Ανεξαρτήτως σχεδίασης, κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του Α4 βρίσκεται η καινούρια πλατφόρμα MLB Evo η οποία θα αποτελέσει την αφετηρία και για το νέο Audi Q7 που θα είναι και το πρώτο που θα πάρει το χρίσμα της νέας αυτής ελαφριάς πλατφόρμας.

Έτσι, με τη συνδρομή της νέας πλατφόρμας και την εκτεταμένη χρήση υλικών όπως το αλουμίνιο, το μαγνήσιο και άλλα, συνθετικά υλικά το νέο A4 αναμένεται να περιορίσει το βάρος του κατά 100 κιλά, στοιχείο που θα συμβάλλει στη βελτίωση των οδικών του χαρακτηριστικών όσο και της αποδοτικότητάς του.

Προς την ίδια κατεύθυνση της μεγαλύτερης αποδοτικότητας θα συντείνει και η παρουσία «εναλλακτικών» εκδόσεων στην γκάμα του όπως μια plug-in υβριδική, αλλά και έκδοση φυσικού αερίου, ενώ, σε δεύτερο χρόνο δεν αποκλείεται από μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Τις συμβατικές εκδόσεις θα εξοπλίσουν τα «συνήθη» ύποπτα σύνολα από το πλούσιο οπλοστάσιο του γερμανικού ομίλου σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια έξι σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ, παράλληλα υπάρχουν σκέψεις για την αναβίωση του RS4, ως sedan.

AUTOMEDIA