Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Παραμένει το μυστήριο για τη συντριβή της πτήσης της Air Algerie

Παραμένει το μυστήριο για τη συντριβή της πτήσης της Air Algerie

Η έρευνα για την πτώση του αεροσκάφους της Air Algerie στις 24 Ιουλίου στο Μάλι δεν έχει επιτρέψει επί του παρόντος να υπάρξει «επικρατέστερη εκδοχή» που να εξηγεί γιατί συνέβη η τραγωδία, ενώ όλες οι πιθανότητες εξετάζονται συμπεριλαμβανομένης και της τρομοκρατικής ενέργειας, σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν μέχρι τώρα από τους ερευνητές, ανακοίνωσε το Σάββατο το Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA) της Γαλλίας.

Η έρευνα για την πτώση του αεροσκάφους της Air Algerie στις 24 Ιουλίου στο Μάλι δεν έχει επιτρέψει επί του παρόντος να υπάρξει «επικρατέστερη εκδοχή» που να εξηγεί γιατί συνέβη η τραγωδία, ενώ όλες οι πιθανότητες εξετάζονται συμπεριλαμβανομένης και της τρομοκρατικής ενέργειας, σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν μέχρι τώρα από τους ερευνητές, ανακοίνωσε το Σάββατο το Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων (BEA) της Γαλλίας.

«Προς το παρόν, δεν υπάρχει επικρατέστερη εκδοχή» δήλωσε ο Μπερνάρ Μπουντέιγ, αξιωματούχος της BEA, παρουσιάζοντας στο Μπαμάκο μία πρώτη έκθεση της έρευνας για το αεροπορικό δυστύχημα στο οποίο και οι 116 άνθρωποι που επέβαιναν στο αεροσκάφος, επιβάτες και μέλη πληρώματος, σκοτώθηκαν -ανάμεσά τους 54 Γάλλοι.

Το αεροσκάφος που πραγματοποιούσε την πτήση από το Ουαγκαντούγκου στο Αλγέρι συνετρίβη στο βόρειο Μάλι περίπου 32 λεπτά μετά την απογείωσή του.

Ο καταγραφέας συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης δεν λειτουργούσε κανονικά και «δεν επιτρέπει να γίνουν κατανοητά τα μηνύματα» που αντάλλασσε το πλήρωμα, πρόσθεσε ο ειδικός.

Όσο για τον καταγραφέα στοιχείων πτήσης, δείχνει ότι το αεροσκάφος κατέγραψε «απότομη πτώση» ύστερα από «επιβράδυνση των κινητήρων του» στο υψόμετρο πλεύσης του.

Τα συστήματα αυτόματου πιλότου «είχαν αποσυνδεθεί χωρίς να είναι δυνατόν να ειπωθεί αν η αποσύνδεση αυτή οφειλόταν σε αυτοματισμό του αεροσκάφους ή σε εκούσιο ή ακούσιο χειρισμό του πληρώματος», διευκρίνισε.

«Το πλήρωμα ήταν κουρασμένο; Όχι» δήλωσε ο αξιωματούχος της ΒΕΑ. «Είχε εμπειρία στην Αφρική» απάντησε.

Στις 7 Αυγούστου η BEA, στην οποία οι αρχές του Μάλι ανέθεσαν τη διεξαγωγή τεχνικής έρευνας, είχε δηλώσει ότι το αεροπλάνο, ένα McDonnell Douglas MD-83, διαλύθηκε πέφτοντας στο έδαφος, αφού είχε χάσει ταχύτητα και είχε στρίψει αριστερά για άγνωστο λόγο ενώ διέσχιζε ζώνη καταιγίδας.

Η BEA διεξάγει τεχνική έρευνα, σκοπός της οποίας είναι η βελτίωση της αεροπορικής ασφάλειας. Οι ποινικές ευθύνες είναι της αρμοδιότητας της Δικαιοσύνης: τρεις έρευνες διενεργούνται στο Μάλι, τη Γαλλία και τη Μπουρκίνα Φάσο.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ/Γαλλικό

Sports in

Το μεγάλο λάθος του Σλούκα έδωσε το πλεονέκτημα στην Μακάμπι (vid)

Ο Κώστας Σλούκας πήρε την λάθος απόφαση, τη λάθος στιγμή. Και η Μακάμπι…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024