Η Fiat ταράζει τα -αμερικανικά- διαφημιστικά νερά με το νέο spot για το 500
Με τη συνδρομή χαρακτήρων βγαλμένων από την παιδική ζώνη που, ωστόσο, ενίοτε, μιλούν σαν να ξεπήδησαν από τα σετ του Νονού, η Fiat κλείνει το μάτι στο αμερικανικό κοινό, συστήνοντας τα πράσινα πλεονεκτήματα του 500.
Spotlight
-
Αδιανόητο έγκλημα στο Τέξας: Μητέρα σκότωσε τον 3χρονο γιο της και μετά αυτοκτόνησε - «Πες αντίο στον μπαμπά»
-
Κρήτη: Με τα πόδια από τα Λενταριανά μέχρι τα Σφακιά - 119.936 βήματα σε 18 ώρες και 47 λεπτά
-
ΕΕ: Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά όχι οι εγκαταστάσεις αντίστοιχων δημόσιων φορτιστών [γράφημα]
-
Βρείτε τα τέσσερα μη διακριτά λάθη στην εικόνα σε 13΄΄ και αποδείξτε ότι έχετε κοφτερό μυαλό
Η Fiat επανήλθε στην αμερικανική ήπειρο το 2011. Προκειμένου να προσελκύσει το, συνηθισμένο σε άλλα μεγέθη –από κάθε άποψη- αμερικανικό κοινό, αποδύθηκε σε μια έξυπνη διαφημιστική καμπάνια εμπλουτίζοντας τη διαφημιστική ατζέντα της αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, με μπόλικες δόσεις ενήλικου χιούμορ, όπως αποκαλύπτει το νέο και βιτριολικά χαριτωμένο τηλεοπτικό spot για το 500.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις