Renault Megane RS 275 Trophy-R: O άρχοντας του… δακτυλιδιού
Το ειδικών προδιαγραφών Renault Megane RS 275 Trophy-R αποτελεί πλέον την ταχύτερη πρόταση με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς που έχει καταγραφεί στη θρυλική πίστα του Nurburgring.
Spotlight
-
Χταπόδι οδηγεί δύτρια σε ένα κρυμμένο μυστικό στον βυθό της θάλασσας
-
Απίστευτη χασούρα για πρώην σύμβουλο του Φάρατζ - Έχασε 16 εκατ. λίρες παίζοντας πόκερ μέχρι τα ξημερώματα
-
Γιατί μπήκε στο νοσοκομείο ο Mente Fuerte - Στο πλευρό του η Μαρία Σολωμού
-
Ποιοι είναι οι τρεις σπουδαιότεροι ηθοποιοί όλων των εποχών για τον Φράνσις Φορντ Κόπολα
Σε νέα χέρια έχει περάσει, πλέον, το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην πίστα του Nurburgring στην κατηγορία των αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Το ειδικών προδιαγραφών Renault Megane RS 275 Trophy-R κατέρριψε σχετικά εύκολα το ρεκόρ που μέχρι σήμερα κατείχε το Seat Leon Cupra 280, καλύπτοντας τα 20,81 χιλιόμετρα της «πράσινης κόλασης» σε 7 λεπτά και 54,36 δευτερόλεπτα ή αν προτιμάτε κατά 4 δευτερόλεπτα ταχύτερα σε σχέση με την αντίστοιχη πρόταση της Seat.
To Renault Megane RS 275 Trophy-R εφοδιάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 275 ίππους και τα 360 Nm ροπής.
Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστινό άξονα, την κατασκευασμένη από τιτάνιο εξάτμιση υπογράφει ο οίκος Akrapovic, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και συνθετικά ελατήρια.
Αντιστοίχως, το σύστημα πέδησης προέρχεται από την Brembo, τα πολυκαρβονικά bucket καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού από τη Recaro, ενώ τα ελαστικά φέρουν τη σφραγίδα της Michelin.
Το Megane RS 275 Trophy-R δεν διαθέτει πίσω καθίσματα και η συμβατική μπαταρία έχει αντικατασταθεί από ιόντων-λιθίου, γεγονός που ήταν από μόνο του αρκετό για να περιορίσει το συνολικό βάρος κατά 16 κιλά.
Η συγκεκριμένη έκδοση του Megane RS θα παραχθεί σε μόλις 250 αντίτυπα.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις