Ελληνοαμερικανική Ένωση: Πώς σχεδιάζω ένα digital media plan με το κατάλληλο ψηφιακό περιεχόμενο
Στα σεμινάρια για το Digital Native Marketing που διεξάγει η Ελληνοαμερικανική Ένωση θα φτιάξετε το δικό σας digital media plan, επιλέγοντας με τη βοήθεια των ειδικών σε ποια μέσα, πώς και πόσα χρήματα θα επενδύσετε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του marketing plan σας.
Η πληθώρα των μοντέλων, των εργαλείων, των applications αλλά και των ψηφιακών μέσων με τα οποία μια επιχείρηση μπορεί να προβληθεί στο διαδίκτυο, επιβάλουν στον σύγχρονο marketeer να γνωρίζει πώς να σχεδιάζει και να κοστολογεί ένα digital media plan χωρίς να καταφεύγει σε ακριβές και αμφιβόλου αποτελέσματος καμπάνιες.
Στα σεμινάρια για το Digital Native Marketing που διεξάγει η Ελληνοαμερικανική Ένωση θα φτιάξετε το δικό σας digital media plan, επιλέγοντας με τη βοήθεια των ειδικών σε ποια μέσα, πώς και πόσα χρήματα θα επενδύσετε για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση του marketing plan σας. Επιπλέον θα μελετήσετε τις δυνατότητες του ψηφιακού περιεχομένου και θα πειραματισθείτε με αντίστοιχες εφαρμογές που θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνείτε με τον πελάτη.
Τα σεμινάρια για την διαφημιστική προβολή και το περιεχομένο στα ψηφιακά μέσα είναι τα ακόλουθα:
- Διαφημιστική Αξιοποίηση (Digital Advertising) Ψηφιακών Μέσων, 29/4 έως 15/5, 2014 – 15 ώρες
- Διαχείριση Ψηφιακού Περιεχόμενου , 28/4 έως 21/5, 2014 – 15 ώρες
Στα σεμινάρια διδάσκουν επαγγελματίες της αγοράς με μεγάλη εμπειρία στα ψηφιακά αλλά και παραδοσιακά ΜΜΕ.
Ισχύουν ειδικές τιμές για φοιτητές/σπουδαστές.
Πληροφορίες/εγγραφές: Ελληνοαμερικανική Ένωση, 210-3680907, www.hau.gr/management
Ξένη δημοσίευση
- Oλυμπιακός: Γητευτής ονείρων
- Παλαιστίνη: Καταγγελία για θάνατο δύο ατόμων σε ισραηλινή φυλακή μετά από βασανιστήρια
- Εκεί που τελειώνουν οι λέξεις… (vid)
- Economist: Η μετανάστευση αυξάνεται προκαλώντας μεγάλες οικονομικές συνέπειες
- Πώς έζησε ο Βαγγέλης Μαρινάκης το κρίσιμο πέναλτι του Ελ Κααμπί
- Μια βραδιά που την άξιζαν ο γίγαντας κόσμος του Ολυμπιακού και ο Βαγγέλης Μαρινάκης