Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ορατότης μηδέν στον Ινδικό, όμως ένας ακόμα δορυφόρος «είδε» 300 κομμάτια

Ορατότης μηδέν στον Ινδικό, όμως ένας ακόμα δορυφόρος «είδε» 300 κομμάτια

Ανεστάλησαν την Πέμπτη, λόγω κακών καιρικών συνθηκών, οι έρευνες για τον εντοπισμό των κομματιών που έχουν ήδη «δει» οι δορυφόροι, ώστε να διαπιστωθεί αν ανήκουν στο μοιραίο Boeing. Πάντως, το πρωί έγινε γνωστό ότι δορυφόρος της Ταϊλάνδης «είδε» τουλάχιστον 300 κομμάτια στην περιοχή των ερευνών. Προς το παρόν, η διεθνής ομάδα που έχει αναπτυχθεί στην περιοχή δεν έχει καταφέρει να αγγίξει κανένα από τα εκατοντάδες ευρήματα.

Ανεστάλησαν την Πέμπτη, λόγω κακών καιρικών συνθηκών, οι έρευνες για τον εντοπισμό των κομματιών που έχουν ήδη «δει» οι δορυφόροι, ώστε να διαπιστωθεί αν ανήκουν στο μοιραίο Boeing.

«Η πρόβλεψη της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας έκανε λόγο για παγετό, ισχυρές αναταράξεις και σχεδόν μηδενική ορατότητα» δήλωσε ο πλωτάρχης Άνταμ Σάντζ, ο αξιωματικός που είναι επικεφαλής του αεροσκάφους P-8 Poseidon του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ -του πλέον εξελιγμένου ερευνητικού αεροσκάφους στον κόσμο, το οποίο μπορεί να εντοπίζει υποβρύχια, αλλά και πλοία καθώς είναι εξοπλισμένο με τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα ανίχνευσης.
{{{ map }}}
Το αεροσκάφος αυτό μετέχει στις έρευνες για το αεροπλάνο, καθώς μπορεί να «σαρώσει» την επιφάνεια και τον βυθό της θάλασσας και να εντοπίσει έτσι το αεροπλάνο των μαλαισιανών αερογραμμών.

Η Αυστραλιανή Υπηρεσία Ασφάλειας Θαλάσσιων Μεταφορών επιβεβαίωσε ότι ματαιώθηκαν οι πτήσεις λόγω κακοκαιρίας.

Πάντως, το πρωί έγινε γνωστό ότι δορυφόρος της Ταϊλάνδης «είδε» τουλάχιστον 300 κομμάτια στην περιοχή των ερευνών. Προς το παρόν, η διεθνής ομάδα που έχει αναπτυχθεί στην περιοχή δεν έχει καταφέρει να αγγίξει κανένα από τα εκατοντάδες ευρήματα.

Πρώτη προτεραιότητα αποτελεί η ανέλκυση των κομματιών που τις τελευταίες μέρες έχουν «δει» οι δορυφόροι. Από τα κομμάτια αυτά θα επιβεβαιωθεί ή όχι η «εξίσωση» βάσει της οποίας βγήκε το συμπέρασμα ότι το μοιραίο αεροπλάνο έπεσε στη συγκεκριμένη περιοχή.

Ακόμα και αν βρεθούν αυτά τα κομμάτια ενδεχομένως να χρειαστούν μήνες ή και χρόνια για την ανεύρεση του ίδιου του αεροπλάνου.

Βρετανοί ειδικοί που μίλησαν στο BBC εξήγησαν ότι ο πυθμένας του ωκεανού στο συγκεκριμένο σημείο είναι σχεδόν άγνωστος.

«Γνωρίζουμε περισσότερα για την επιφάνεια της Σελήνης παρά για τον πυθμένα στο συγκεκριμένο σημείο» τόνισε ο Ντέιβιντ Φερέιρα του πανεπιστημίου του Ρέντινγκ.

Εξίσου σημαντικό είναι να βρεθούν τα «μαύρα κουτιά» του αεροπλάνου, τα μόνα στοιχεία που μπορούν να δώσουν αξιόπιστες απαντήσεις για το τι πραγματικά συνέβη τη μοιραία νύχτα της 8ης Μαρτίου, όταν το αεροπλάνο αναχώρησε για το Πεκίνο.

Τα «μαύρα κουτιά» εκπέμπουν ένα σήμα, το οποίο μπορούν να λάβουν τα ειδικά σκάφη που συμμετέχουν στην επιχείρηση. Ωστόσο, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας τους δεν είναι απεριόριστη και ήδη ο χρόνος που απομένει είναι ελάχιστος.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ/Reuters

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024