Επιτυχημένοι επιχειρηματίες μιλούν για το δικό τους success story στο COSMOTE StartUp
Ξεχωριστές ομιλίες από επιτυχημένους επιχειρηματίες έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι δέκα ομάδες που συμμετέχουν στο ολοκληρωμένο τρίμηνο συμβουλευτικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα, COSMOTE StartUp, αλλά και το ευρύ κοινό.
Ξεχωριστές ομιλίες από επιτυχημένους επιχειρηματίες έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι δέκα ομάδες που συμμετέχουν στο ολοκληρωμένο τρίμηνο συμβουλευτικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα, COSMOTE StartUp, αλλά και το ευρύ κοινό. Τα «Spark Talks» πραγματοποιούνται στο χώρο της OTEAcademy.
Την αυλαία των ομιλιών είχε ανοίξει ο Θωμάς Δούζης, ιδρυτής και ιδιοκτήτης του διάσημου start up, Ergon, που έχει ταυτιστεί διεθνώς με την ελληνική γαστρονομία.
Μπορείτε να διαβάσετε: Τι είπε στο πρώτο Evening Talk του COSMOTE StartUp ο Θωμάς Δούζης
Στο δεύτερο Evening Talk ομιλητής ήταν ο Απόστολος Αποστολάκης, συνιδρυτής των e-shop.gr, e-food.gr, doctoranytime.gr και του Openfund, του πρώτου seed investing fund στη Νότια Ευρώπη, το οποίο χρηματοδότησε νέα start ups, μεταξύ των οποίων και το Taxibeat.com. Δείτε τις συμβουλές του Απόστολου Αποστολάκη προς εκκολαπτόμενες startup.
Στο Evening Talk της 21ης Φεβρουαρίου 2014 οι Luka Sučić και Filip Drimalka από το hub:raum της Κρακοβίας μοιράστηκαν σημαντικές εμπειρίες με τα μέλη των δέκα επιλεγμένων ομάδων του COSMOTE StartUp αλλά και με τους τυχερούς της κλήρωσης προσκλήσεων.
Μπορείτε να διαβάσετε μερικές από τις συμβουλές του Filip Drimalka, που έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρείες της Τσεχίας καθώς και του Luka Sučić από την Πολωνία, που έχει ιδρύσει πολλά start ups και ανήκει πλέον στο hub:raum, ένα εκκολαπτήριο νέων επιχειρήσεων που δραστηριοποιείται σε 3 ευρωπαϊκές χώρες.
Στο τρίτο evening talk του @COSMOTEStartUp, ο Luka Sučić προτείνει το βιβλίο «The Lean Startup» του Έρικ Ρις. Η ιδέα είναι μόνο η αρχή.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
Μετά την ιδέα, αυτό όπου αξίζει να εστιάζουμε ακούγεται πολύ ωραία στα αγγλικά: stellar execution. Και βεβαίως, ομάδα, προϊόν, αγορά.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Είναι σχεδόν αδύνατο να μεταφέρεις το όραμά σου στο μυαλό ενός άλλου ανθρώπου. Οι Τζομπς και οι Μπέζος του κόσμου μας είναι εξαιρέσεις.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
Με την αναφορά στην αγορά του WhatsApp από το Facebook για 19 δις: «Η ομορφιά της οικονομίας είναι πως η αξία ορίζεται από όσα πληρώνεις!»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Το Facebook δίνει πολλές εκδόσεις του mobile app του στον κόσμο δοκιμάζοντας πολλά διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα.» pic.twitter.com/LTSZuTyAlL
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Πρέπει να δοκιμάζεις πολλές παραλλαγές της ιδέας σου, γρήγορα. If you’re not embarrassed by your first product, you’ve launched too late.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Μην ρωτάς τους φίλους σου αν θα αγόραζαν το app σου! Φίλοι είναι, ναι θα πουν. Βρες άλλους τρόπους να μάθεις αν η ιδέα σου έχει αξία.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
Για την ανάπτυξη της user base: ελαχιστοποίησε την αποχώρηση πελατών, ασχολήσου με τους νέους χρήστες αργότερα.Εδώ τα #startups πλεονεκτούν.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«80% του κέρδους στο App Store έρχεται από freemium apps. Το παλιό μοντέλο υποχωρεί τάχιστα.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
Οι προτάσεις του Filip Drimalka, ξεκινούν με την ιστορία του Ιάπωνα Α.Μορίτα.
«Αν μπορείς να πουλήσεις κάτι, ξέρεις πώς να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις.» pic.twitter.com/z2BDMufBKB
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Ο Α.Μορίτα ήθελε να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις.Απέτυχε με τις 2 πρώτες. Ίσως ξέρεις την τρίτη. Τη λένε Sony. Ηθικό δίδαγμα: Μη φοβάσαι!»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Όλοι θέλουμε να πετύχουμε γρήγορα. Οπότε φτιάξε demo γρήγορα. Ακόμα κι αν δε σου αρέσει, προσποιήσου ότι είναι έτοιμο & δες αντιδράσεις.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
Είναι καταπληκτική ιδέα οι virtual assistants από την Ινδία, για $2/ώρα.Outsource what you can, and focus on the important: Build a product.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Όλοι είμαστε πωλητές. Όποτε μιλάς στους ανθρώπους, κάτι πλασάρεις. Οπότε να και προτεινόμενη βιβλιογραφία για βελτίωση των ικανοτήτων μας.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Ας μιλήσουμε για σειρές. Το Shark Tank είναι ένα πολύ ωραίο YouTube show για entrepreneurs. Πολύ διδακτικό.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Σε κανέναν δεν αρέσουν τα pop-up windows. Αλλά δουλεύουν! Χρησιμοποιήστε τα.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
«Είμαστε πολύ παράλογα όντα, εμείς οι άνθρωποι. Καλύτερα να απευθυνθείς στο συναίσθημά μας παρά στη λογική μας.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) February 21, 2014
Στις 7 Μαρτίου 2014, ομιλητής του 4ου SparkTalk στο πρόγραμμα COSMOTE StartUp ήταν ο Κωστής Σταυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της iSquare, επίσημου διανομέα της Apple στην Ελλάδα και Κύπρο.
Με το παράδειγμα της Apple μας εξηγεί πώς μια εταιρεία μπορεί να φτάσει στην κορυφή κάνοντας καλό branding! pic.twitter.com/xxFvfPGfl9
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«Χρειάζεται αφοσίωση και πίστη στον στόχο σας για να επιτύχετε. Η Apple δεν ακολούθησε κανέναν από τους κανόνες που φαίνονται λογικοί!»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«Τέσσερα κλειδιά για το leadership: 1. Purpose. Πρέπει να καθορίσετε ποιος είναι ο σκοπός ύπαρξης της εταιρείας και το όραμά της.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«2. Clarity: πρέπει να είστε σαφείς ως προς το πού θα εστιάσετε. Μπορεί να κάνετε ένα πράγμα, αλλά πρέπει να το κάνετε καλά.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«3. Innovation: Πρέπει η καινοτομία να βρίσκεται στο DNA της εταιρείας. Δεν φτάνετε στην κορυφή χωρίς καινοτομία, ούτε μένετε στην κορυφή!»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«4. Risk: πρέπει να είσαι γενναίος για να πάρεις ένα ρίσκο, ακόμη κι αν όλοι οι άλλοι σου λένε να μην το κάνεις. Παράδειγμα το iPod.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«Η καινοτομία δε χρειάζεται πάντα να είναι επαναστατική. Μπορεί να είναι συνδυασμός πραγμάτων που απλά λύνει ένα πρόβλημα με καλύτερο τρόπο»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«Μην κοιτάτε πίσω, μην κοιτάτε πού είναι ο ανταγωνισμός. Να κοιτάτε εκεί όπου θέλετε να φτάσετε». Ευχαριστούμε Κωστή!
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
Πώς μπορεί μια μικρή εταιρεία να εντυπωσιάσει μια πολυεθνική; Ο Κωστής προτείνει να έχετε ήδη πελάτες & να εστιάσετε σε έναν τομέα αγοράς.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
Μια μεγάλη εταιρεία μπορεί να σας δώσει πρόσβαση στην αγορά και πόρους. Εσείς θα της δώσετε καινοτομία και ιδέες, τονίζει ο Κωστής.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
Κωστής: «Στοχεύστε σε αγορές όπου δεν έχει υπάρχει ακόμη disruption, όπου υπάρχει ανάγκη, όπου δεν έχουν φτάσει ακόμη οι μεγάλες εταιρείες.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
Συμβουλές από τον Κωστή για το pitching: πείτε μόνο τα σημαντικά και επιλέξτε από την ομάδα σας αυτόν που θα κάνει την καλύτερη παρουσίαση.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
Στην σκηνή του COSMOTE StartUp ανέβηκε στις 7 Μαρτίου και ο Φάνης Κουτουβέλης, ιδρυτής και CEO της Intale, μέλος των Global Shapers Athens και κάτοχος πολλών βραβείων επιχειρηματικότητας, o οποίος μετέφερε την εμπειρία του από την πορεία του i-kiosk.
«Είναι απίστευτο προνόμιο να έχετε feedback από τους ίδιους τους πελάτες σας. Μη χάσετε την επαφή με την αγορά και την πραγματικότητα!»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
«Οταν έχεις ένα προϊόν που δουλεύει στην αγορά και έχει πελάτες, μπορείς να διαπραγματευτείς καλύτερους όρους με τους επενδυτές.»
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
Μια σημαντική συμβουλή από τον Φάνη: σε κάθε επικοινωνία ή παρουσίαση προς επενδυτές, πρέπει να υπάρχει ένα call to action -τι τους ζητάμε.
— COSMOTE StartUp (@COSMOTEStartUp) March 7, 2014
Το COSMOTE StartUp, 4η ενέργεια του προγράμματος «Ο κόσμος μας, εσύ», δημιουργήθηκε από την COSMOTE σε συνεργασία με την ΕΕΔΕ, το φορέα επιχειρηματικότητας Found.ation και την OTEAcademy, με στόχο την προώθηση της καινοτομίας και της νέας επιχειρηματικότητας. Απευθύνεται σε ανθρώπους με νέες ιδέες, οι οποίες, με τη σωστή καθοδήγηση και την υποστήριξη από ειδικούς, μπορούν να μεταμορφωθούν σε ένα βιώσιμο business plan που θα παρουσιαστεί σε ελληνικές επενδυτικές εταιρείες, ιδιώτες επενδυτές και επενδυτικά σχήματα από το εξωτερικό.
In.gr Τεχνολογία
- Προειδοποίηση για την κακοκαιρία Byron: «Δεν έχει τελειώσει» – Οι επτά περιοχές που θα σαρώσει
- Πληθαίνουν οι ενδείξεις – Το εμβόλιο του έρπητα ζωστήρα δείχνει να προστατεύει από την άνοια
- World Athletics: Τέλος στην αδικία των διαδρόμων
- Αλέξανδρος Κοψιάλης: «Είμαι 120 κιλά, άμα συνεχίσω θα φράξουν όλα»
- Gen Alpha μεγαλώνει στο χάος της παραπληροφόρησης – Ενημερώνεται, δυσπιστεί, αγχώνεται για το μέλλον
- Κεντρική Μακεδονία: Στα αγροτικά μπλόκα στην Κεντρική Μακεδονία κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ


