Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Εφικτός ο στόχος των 24 εκατ. τουριστών έως το 2021, κατά τον ΣΕΤΕ

Εφικτός ο στόχος των 24 εκατ. τουριστών έως το 2021, κατά τον ΣΕΤΕ

Εφικτός θεωρείται ο στόχος των 24 εκατ. τουριστών έως το 2021, σύμφωνα με μελέτη της McKinsey «Ελλάδα, 10 Χρόνια Μπροστά», που παρουσιάστηκε στο 12ο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Εφικτός θεωρείται ο στόχος των 24 εκατ. τουριστών έως το 2021, σύμφωνα με μελέτη της McKinsey «Ελλάδα, 10 Χρόνια Μπροστά», που παρουσιάστηκε στο 12ο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, «στόχος του σχεδιασμού αλλά και της εφαρμογής του πλάνου είναι το 2021 ο τουρισμός να ξεπεράσει τα 24 εκατομμύρια ετήσιες αφίξεις, με κατά κεφαλήν δαπάνη περίπου 800 ευρώ. Δηλαδή, να παράγει ετησίως άμεσα έσοδα 18- 19 δισ. ευρώ και συνολικά 48- 50 δισ. ευρώ, έναντι 32 δισ. ευρώ το 2012, άρα επιπλέον 9 μονάδες στο ΑΕΠ της χώρας. Τότε, συνολικά 1 εκατομμύριο θα εργάζονται, άμεσα και έμμεσα, στον τουρισμό, έναντι 680.000, σήμερα».

Προχωρώντας δυναμικά, εν μέσω ύφεσης και συμβάλλοντας όλο και περισσότερο στην αναγέννηση της ελληνικής οικονομίας, ο ελληνικός τουρισμός όχι μόνο παρέμεινε ανθεκτικός αλλά εδραιώθηκε στη συνείδηση τόσο της Πολιτείας όσο και των πολιτών ως ο τομέας της οικονομίας ο οποίος θα οδηγήσει τη χώρα στην ανάπτυξη τα επόμενα δέκα χρόνια, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.

Ο διαχειριστικός διευθυντής της McKinsey, Γιώργος Τσόπελας υπογράμμισε ότι η Ελλάδα, για να επιτύχει αυτά τα νούμερα, θα πρέπει να υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 3,3 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση, σε υποδομές, ξενοδοχεία, μαρίνες κ.λπ. Εστιάζοντας στις ξενοδοχειακές κλίνες υπογραμμίστηκε ότι, αν θέλουμε να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο, θα πρέπει οι 770.000 κλίνες που τώρα διαθέτει η χώρα να φτάσουν τις 900.000.

Η μελέτη επικεντρώνεται σε έξι κεντρικούς άξονες στους οποίους θα πρέπει το αρμόδιο υπουργείο να εστιάσει. Πρόκειται για έξι μορφές τουρισμού («Sun and Beach», «Συνεδριακός Τουρισμός», «City Break», «Πολιτιστικός Τουρισμός», «Ναυτικός Τουρισμός» και «Ιατρικό Τουρισμό») που θα πρέπει να αναπτυχθούν με τον τρόπο που υποδεικνύει η έρευνα.

Αναφορικά με το προϊόν «Sun and Beach» έγινε λόγος, μεταξύ άλλων, για την αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου της Αττικής, για τον συνεδριακό τουρισμό επισημάνθηκε ότι θα πρέπει να προωθηθούν οι υπάρχουσες συνεδριακές υποδομές, για τις ολιγοήμερες διακοπές («City Break»), απαραίτητες είναι οι εκδηλώσεις, πολιτιστικές κλπ, για τον πολιτιστικό τουρισμό χρειάζεται περαιτέρω αξιοποίηση των υπαρχουσών υποδομών, για τον ναυτικό τουρισμό η Ελλάδα τονίστηκε ότι θα πρέπει να γίνει χώρα εκκίνησης της κρουαζιέρας, ενώ, τέλος, σε ό,τι αφορά τον ιατρικό τουρισμό τονίστηκε ότι θα πρέπει γίνει ξεχωριστό προϊόν.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Only in

Μάχη για την Commerzbank!

Η Deutsche Bank σχεδιάζει να μπει στο παιχνίδι για να σταματήσει την UniCredit, αγοράζοντας το σύνολο ή μέρος του 12% της κυβέρνησης στην Commerzbank

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024