Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Hybrid-R Concept: H άγRια πλευρά των υβριδικών

Toyota Hybrid-R Concept: H άγRια πλευρά των υβριδικών

Η ιαπωνική φίρμα συνδυάζει δύο φαινομενικά αντίθετες όψεις της αυτοκίνησης εξοπλίζοντας το γνωστό τρίθυρο μοντέλο της με τεχνολογία από το TS030, το αγωνιστικό πρωτότυπο από τον 24ωρο αγώνα αντοχής του LeMans σε ένα εκρηκτικό μείγμα 420 ίππων.


Η ιαπωνική φίρμα αποκάλυψε το σύνολο των λεπτομερειών που αφορούν το Yaris Hybrid-R, ένα υβριδικό πρωτότυπο με αγωνιστικό DNA και τεχνολογία από το TS030, το αγωνιστικό πρωτότυπο του 24ωρου αγώνα αντοχής του LeMans, το οποίο θα παρουσιαστεί στην Φρανκφούρτη στις 10 Σεπτεμβρίου.

Το πρωτότυπο έχει ως αφετηρία το τρίθυρο Yaris και συνδυάζει τη λειτουργία ενός υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση 300 ίππους και 420 Nm ροπής με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν για κάθε πίσω τροχό- που, συνδυαστικά, αποδίδουν 120 ίππους.

Όταν το πρόγραμμα οδήγησης Track ενεργοποιείται, η παραπάνω ισχύς των 120 ίππων καθίσταται διαθέσιμη για πέντε δευτερόλεπτα αυξάνοντας την απόδοση στους 420 ίππους.

Παράλληλα, ένας τρίτος ηλεκτροκινητήρας, επίσης 60 ίππων, που τοποθετείται μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου έξι σχέσεων, αναλαμβάνει να κάνει το ίδιο, και λειτουργώντας ως γεννήτρια, διοχετεύει την ενέργεια που εκλύεται από το φρενάρισμα των μπροστινών τροχών στον πυκνωτή, ενώ, κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης τροφοδοτεί με ενέργεια τους δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούν τον πίσω άξονα.

Σύμφωνα με την Toyota ο πυκνωτής που αξιοποιείται αντί των μπαταριών νικελίου μετάλλου ολοκληρώνει ταχύτερα τις διαδικασίες αποθήκευσης και τροφοδοσίας ενέργειας.

Η παραπάνω διάταξη εκτός από τα πλεονεκτήματα που προσφέρει σε επίπεδο ισχύος, εξασφαλίζει στο Yaris Hybrid-R και ένα ιδιότυπο σύστημα διαχείρισης ροπής που μεγιστοποιεί τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης.

Έτσι, ο τρίτος ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται μπροστά από το κιβώτιο, αξιοποιώντας το πλεόνασμα ροπής και ισχύος στον μπροστινό άξονα και διοχετεύοντας το ως ηλεκτρική ενέργεια στα δύο μοτέρ που κινούν τους πίσω τροχούς, λειτουργεί και ως σύστημα ελέγχου ευστάθειας.

Το προφίλ του πρωτοτύπου συμπληρώνουν στοιχεία όπως οι τροχοί 18 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup διαστάσεων 225/40 R18 και τα διάτρητα δισκόφρενα, με τις εξαπίστονες δαγκάνες στον μπροστινό άξονα και τις τετραπίστονες στον πίσω.

Στο θάλαμο επιβατών τον τόνο δίνουν τα αγωνιστικά καθίσματα Recaro με τις δερμάτινες επενδύσεις όπου εναλλάσσονται το μαύρο και το μπλε χρώμα και το δερμάτινο sport τιμόνι. Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει τοποθετηθεί ψηλά όπως επιβάλλει ο αγωνιστικός προσανατολισμός του πρωτοτύπου, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα sport πεντάλ, δάνειο από το Toyota GT 86.

Παράλληλα με τις αγωνιστικές περγαμηνές του πρωτοτύπου και την εκρηκτική του ισχύ στο πρόγραμμα οδήγησης Track, το Yaris Hybrid-R, πιστό στη φιλοσοφία της Toyota, διαθέτει επίσης και το πρόγραμμα οδήγησης (Road) το οποίο, με το πάτημα ενός κουμπιού, μειώνει την απόδοση του βενζινοκινητήρα προς όφελος της οικονομίας καυσίμου και των μειωμένων τιμών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

auto.in.gr

Sports in

Παναθηναϊκός – Μακάμπι Τελ Αβίβ 87-91: Τον «κρέμασε» ο Σλούκας, έκαναν το 0-1 οι Ισραηλινοί

Με το… καλημέρα πλεονέκτημα αντίο για τους πράσινους. έχασαν ξανά από τη Μακάμπι (87-91) που αγωνία για τον Μπόλντγουιν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024