Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Αν η τοπική αυτοδιοίκηση θέλει περισσότερα πλοία, να δώσει λεφτά, λένε οι ακτοπλόοι

Αν η τοπική αυτοδιοίκηση θέλει περισσότερα πλοία, να δώσει λεφτά, λένε οι ακτοπλόοι

Η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να περιορίσει τις απαιτήσεις στα αναγκαία δρομολόγια, διαφορετικά θα πρέπει να συμμετάσχει στο κόστος κάλυψης των εξόδων, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), Μιχάλης Σακέλλης. Είναι ανάγκη να προσαρμοστεί ο ακτοπλοϊκός στόλος στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κρίση και η πτώση της κίνησης πρόσθεσε. Επανάλαβε δε ότι μεγάλο θέμα για τον κλάδο παραμένει το ύψος των ναύλων.

Η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να περιορίσει τις απαιτήσεις στα αναγκαία δρομολόγια, διαφορετικά θα πρέπει να συμμετάσχει στο κόστος κάλυψης των εξόδων, επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), Μιχάλης Σακέλλης. Σε μια περίοδο κρίσης, δεν μπορούμε να μιλάμε για πολυτέλειες, είπε χαρακτηριστικά.

Είναι ανάγκη να προσαρμοστεί ο ακτοπλοϊκός στόλος στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κρίση και η πτώση της κίνησης, πρόσθεσε. Επανάλαβε δε, ότι μεγάλο θέμα για τον κλάδο παραμένει το ύψος των ναύλων.

Ο κ. Σακέλλης, υπογράμμισε ότι πολλές φορές οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης ενώ ζητούν τα πλοία να προσεγγίζουν σε δύο λιμάνια ταυτόχρονα στο ίδιο νησί και μεγαλύτερη συχνότητα στα δρομολόγια, την ίδια ώρα απαιτούν τη μείωση των ναύλων, αλλά όταν τους ζητηθεί να μειώσουν τα λιμενικά τέλη που συμπεριλαμβάνονται στα εισιτήρια, δεν το συζητούν καν.

Υπάρχουν γραμμές, παρατήρησε, όπου τα πλοία εκτελούν το 50% των δρομολογίων που έχουν τη δυνατότητα να εκτελούν, ενώ σε άλλες η πληρότητα των πλοίων είναι εξαιρετικά χαμηλή λόγω της εκτέλεσης δρομολογίων χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες συγκοινωνιακές ανάγκες.

Ο κ. Σακέλλης δήλωσε ότι οι ακτοπλοϊκές υπηρεσίες που προσφέρονται σήμερα στην Ελλάδα δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αυτές των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, καθώς το 80% των επιβατών στο Αιγαίο μετακινείται με σύγχρονα πλοία νέας τεχνολογίας, ηλικίας από 1 έως 20 ετών.

Ωστόσο σημείωσε ότι χρειάζονται διορθώσεις, αφού το 20% των επιβατών εξυπηρετείται με πλοία μεγάλης ηλικίας που φθάνουν και τα 40 έτη και θα πρέπει να αντικατασταθούν.

Τόνισε, τέλος, ότι μεγάλο θέμα για τον ακτοπλοϊκό κλάδο παραμένει το ύψος των ναύλων, προσθέτοντας ότι η επιβολή υψηλής φορολόγησης, οι κρατήσεις υπέρ τρίτων και υποχρεώσεων στην επάνδρωση, αλλά και στην εκτέλεση δρομολογίων που δεν χρειάζονται, τελικά επιβαρύνουν τα εισιτήρια, τον επιβάτη τον νησιώτη και τον τουρίστα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Μπάγερν Μονάχου – Άρσεναλ 1-0: Ο Κίμιχ έστειλε τους Βαυαρούς στα ημιτελικά

Η γκολάρα του Κίμιχ ήταν αρκετή για την Μπάγερν που νίκησε με 1-0 την Άρσεναλ και προκρίθηκε στα ημιτελικά του Champions League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024