Σε ένα χορταστικό σε προσπεράσματα και συναγωνισμό Grand Prix, o S. Vettel πήρε την 28η νίκη της καριέρας του στην πίστα του Sakhir. Μια εύκολη νίκη χάρη στη στρατηγική που χαράχτηκε τις προηγούμενες ημέρες, αλλά και στα αμέτρητα προβλήματα που αντιμετώπισε η Ferrari.

Στη δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν τον αγώνα οι Lotus των Kimi Raikkonen και Romain Grosjean.

Η εκκίνηση ήταν καθαρή, χωρίς απρόοπτα, και το ενδιαφέρον στους τρεις πρώτους γύρους επικεντρώθηκε στη μάχη κορυφής μεταξύ των N. Rosberg, S. Vettel και F. Alonso.

Προς στιγμήν ο Ισπανός ανέβασε τη Ferrari στη δεύτερη θέση, αλλά ύστερα από ένα λάθος του ξαναέπεσε τρίτος. Και εκεί που μελετούσε τη στρατηγική του για το πώς θα επιτεθεί στους δύο προπορευόμενους, διαπιστώθηκε ότι η κινητή πτέρυγα της πίσω αεροτομής της Ferrari είχε κολλήσει ανοιχτή μετά την τελευταία ενεργοποίηση του DRS.

O F. Alonso κλήθηκε στα pits, οι μηχανικοί την κατέβασαν και ξαναβγήκε στην πίστα έχοντας χάσει όμως πολλές θέσεις. Στον επόμενο γύρο διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα δεν ήταν παροδικό και η πτέρυγα έμεινε πάλι ανοιχτή.

Χωρίς να ρισκάρει κάποια ποινή, ή και απώλεια σταθερότητας λόγω μειωμένης κάθετης δύναμης, ο Ισπανός μπήκε πάλι στα pits, άλλαξε ελαστικά, οι μηχανικοί κατέβασαν πάλι την πτέρυγα και, πλέον, θα έπρεπε να τελειώσει τον αγώνα χωρίς DRS, ενώ είχε πέσει ήδη στη 18η θέση.

Στο μεταξύ, τα pit stop για αλλαγή ελαστικών για τους υπόλοιπους πιλότους άρχισαν από τον 10ο γύρο. Ο Nico Rosberg, αντίθετα με τον κορυφαίο ρυθμό που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές, έχανε συνεχώς θέσεις. Ο Di Resta με γρήγορους γύρους και πολύ καλή σταθερότητα ανέβηκε στη δεύτερη θέση και έμεινε εκεί για πολλούς γύρους.

Τα προβλήματα για τη Ferrari δεν έλεγαν να τελειώσουν όμως. O Felipe Massa είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό και μπήκε υποχρεωτικά στα pits. H ατυχία του δεν σταμάτησε εκεί, αφού, μερικούς γύρους αργότερα, κλάταρε το πίσω δεξί ελαστικό και επέστρεψε στα pits, χάνοντας κι αυτός πολλές θέσεις.

Οι McLaren των J. Button και S. Perez, έχοντας πιάσει πολύ καλό ρυθμό, ανέβηκαν στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Όμως, ο ενθουσιασμός του 23χρονου Μεξικανού ήταν τέτοιος, που με συνεχείς επιθέσεις στον team mate του χάρισε αρκετούς γύρους θεάματος, προσπαθώντας να περάσει από όπου βρει, εντός και εκτός πίστας.

Κάποια στιγμή, μάλιστα, οι δύο McLaren είχαν επαφή, με αποτέλεσμα ο S. Perez να χάσει ένα κομμάτι από την μπροστινή αεροτομή, ενώ ο J. Button, μέσω ασυρμάτου, ζητούσε από την ομάδα του να συστήσουν στον S. Perez να ηρεμήσει.

Ο K. Raikkonen, με τη χαρακτηριστική σκανδιναβική ψυχραιμία του, φύλαγε τα ελαστικά του έχοντας περίπου 1 δευτερόλεπτο πιο αργό γύρο από τον S. Vettel. Ταυτόχρονα, όμως, κέρδιζε αθόρυβα θέσεις. Η στρατηγική των δύο pit stop που ακολούθησε τον ευνόησε και μετά την αλλαγή ελαστικών βγήκε στην πίστα δεύτερος. Εξίσου αποτελεσματικός ήταν και ο team mate του, Romain Grosjean. Βάζοντας τη σκληρή γόμα, βγήκε τέταρτος, πίσω από τον Paul di Resta.

Τα προβλήματα του F. Alonso δεν τον απογοήτευσαν αλλά τον πείσμωσαν να επιτύχει ό,τι καλύτερο θα μπορούσε σ’ αυτόν τον αγώνα. Παρά το γεγονός ότι έτρεχε χωρίς DRS, ήταν εντυπωσιακός. Εκμεταλλευόμενος στο μέγιστο τα slip stream, έκανε προσπεράσεις σε μονοθέσια με ενεργοποιημένο το DRS.

Μέτρια ήταν η εμφάνιση του κατόχου της pole position, Nico Rosberg, που είχε μεγάλες διακυμάνσεις στον ρυθμό αγώνα. Εκεί που έχανε δύο-δύο τις θέσεις, προσπαθούσε να ανακάμψει, χωρίς αποτέλεσμα όμως.

O R. Grosjean, από την τέταρτη θέση που είχε, ροκάνιζε συνεχώς τη διαφορά του από τη Force India του Di Resta. Όταν έφτασε πίσω του, δεν δυσκολεύτηκε να προσπεράσει και τελικά να ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Μέτρια εμφάνιση έκαναν οι L. Hamilton και M. Webber. Αν και στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα, δεν είχαν την ταχύτητα να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο. Η μεταξύ τους κόντρα στους τελευταίους γύρους είχε νικητή τον Βρετανό, δίνοντάς του την πέμπτη θέση, ενώ ο Αυστραλός, αντιμετωπίζοντας κάπως αδιάφορα τον αγώνα, έχασε τη θέση του και από τον S. Perez, τερματίζοντας έβδομος.

Η καρό σημαία του S. Vettel έδωσε στη Red Bull την 36η νίκη της σε 156 συμμετοχές στη Formula 1. Η διπλή παρουσία της Lotus στο βάθρο έδειξε ότι παραμένει μια εν δυνάμει διεκδικήτρια του τίτλου των κατασκευαστών.

Αυτή ήταν η σειρά τερματισμού στο GP Μπαχρέιν:

Οδηγός Ομάδα Χρόνος

1. S. Vettel Red Bull 1.36:26.945
2. K. Raikkonen Lotus + 9.1
3. R. Grosjean Lotus + 19.5
4. P. Di Resta Force India + 21.7
5. L. Hamilton Mercedes + 35.2
6. S. Perez McLaren + 35.9
7. M. Webber Red Bull + 37.2
8. F. Alonso Ferrari + 37.5
9. N. Rosberg Mercedes + 41.1
10. J. Button McLaren + 46.6
11. P. Maldonado Williams + 1:06.4
12. N. Hulkenberg Sauber + 1:12.9
13. A. Sutil Force India + 1:16.7
14. V. Bottas Williams + 1:21.5
15. F. Massa Ferrari + 1:26.3
16. D. Ricciardo Toro Rosso + 1 lap
17. C. Pic Caterham + 1 lap
18. E. Gutierrez Sauber + 1 lap
19. M. Bianchi Marussia + 1 lap
20. G. Chilton Marussia + 1 lap
21. G. van der Garde Caterham + 2 laps

auto.in.gr