Toyota i-Road Concept: Ηλεκτροκίνηση σε τρεις τροχούς
Ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο και "κλειστό" πρωτότυπο τρίκυκλο, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα των αστικών μετακινήσεων, θα πλαισιώσει την παρουσία της ιαπωνικής φίρμας στην επικείμενη ελβετική έκθεση.
Spotlight
-
Οι κασέτες επιστρέφουν - Η Gen Z ανακαλύπτει την μαγεία του αναλογικού ήχου
-
«Aκόμα και την ώρα που πέθαινε, τους έκανε όλους να γελούν»: H τραγική ιστορία της εκκεντρικής fashion editor, Isabella Blow
-
Οι μηχανές, η σύγκρουση, η φωτιά και τα νέα στοιχεία από την έρευνα για το δυστύχημα στα Τέμπη
-
Γιατί έρχεται σκόνη από τη Σαχάρα στην Ευρώπη;
Μία ημέρα πριν την παρουσίασή του στην ελβετική έκθεση, η ιαπωνική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία που θα συνθέσουν την ηλεκτροκίνητη προσωπικότητα ενός πρωτότυπου τρίκυκλου.
Σχεδιασμένο με κριτήριο τις ανάγκες μετακίνησης στην πόλη, το διθέσιο i-Road concept έχει διαστάσεις μήκος 2,35 μ., πλάτος, 0,85 μ., ύψος 1,445 μ. και μεταξόνιο μήκους 1,7 μέτρων, ενώ το βάρος του περιορίζεται σε 300 κιλά.
Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο, το ιαπωνικό αστικό τρίκυκλο εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 kW ο καθένας, οι οποίοι τοποθετούνται στους μπροστινούς τροχούς και τροφοδοτούνται με ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Οι τελευταίες του εξασφαλίζουν αυτονομία περίπου 50 χλμ. ενώ για την πλήρη φόρτισή τους απαιτούνται τρεις ώρες σε οικιακό δίκτυο. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι το i-Road μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 45 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά τα οδικά του χαρακτηριστικά, η ιαπωνική φίρμα επισημαίνει ότι το ηλεκτροκίνητο τρίκύκλο εξασφαλίζει την ευελιξία μιας μοτοσικλέτας ενώ το σύστημα “Active Lean” λειτουργεί ως ένα ιδιότυπο σύστημα ευστάθειας, παρεμβαίνοντας, κατά περίπτωση και ρυθμίζοντας την κλίση του αμαξώματος.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις