Επίκεντρο της παρουσίας της ιαπωνικής φίρμας στην ελβετική έκθεση αποτελεί η πρακτικότερη, Tourer, εκδοχή του Honda Civic η οποία παρουσιάζεται σε πρωτότυπη εκδοχή.

To Honda Civic Τourer Concept όπως, ονομάζεται, αν και πρωτότυπο, υπόσχεται να διατηρήσει ανέπαφα τα σχεδιαστικά του στοιχεία που συστήνει και στην έκδοση παραγωγής του, προσφέροντας ένα μείγμα δυναμικής κομψότητας και πρακτικότητας την οποία θα κληθεί να στοχειοθετήσει ένας χώρος αποσκευών, ορόσημο στην κατηγορία του.

Πλην της πρακτικότερης έκδοσης του Civic, στο περίπτερο της ιαπωνικής φίρμας στη Γενεύη και για πρώτη φορά στην Ευρώπη, βρίσκεται η τελευταία εξέλιξη του υβριδικού sportscar, NSX.

Στην τελευταία εκδοχή του, το NSX διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι αναλαμβάνουν την κίνηση των μπροστινών τροχών διαμορφώνοντας ένα ιδιότυπο σύστημα τετρακίνησης και έναν V6 κινητήρα βενζίνης, μηχανικό σύνολο το οποίο θα διατηρηθεί και στην παραγωγή και υπόσχεται να τους εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις και να διατηρεί τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε χαμηλά επίπεδα.

Το παρών στην ελβετική έκθεση θα δώσει επίσης η νέα και αποδοτικότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση του CR-V 1.6 i-DTEC η οποία θα είναι διαθέσιμη, στην Ευρώπη από το φθινόπωρο του 2013.

Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, συστήνεται από τους Ιάπωνες ως το ελαφρύτερο diesel μοτέρ της κατηγορίας χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου για την κατασκευή των επιμέρους εξαρτημάτων του.

Σε ό,τι αφορά τα απόλυτα μεγέθη του κινητήρα, θα έχει απόδοση 120 ίππων και 300 Nm ροπής και προορίζεται να εξοπλίζει δικίνητες εκδόσεις του ιαπωνικού SUV, οι οποίες θα εκλύουν στην ατμόσφαιρα 119 γραμμ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Ν.Κ

auto.in.gr