Υπάλληλος (barrista) σε καφετέρια του Σιάτλ έχασε τη δουλειά του, όταν όλοι (και κυρίως το αφεντικό του) κατάλαβαν ότι τα πικρόχολα σχόλια που δημοσιεύονταν σε ανώνυμο blog για τους πελάτες, ήταν δικά του.

Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι τα σχόλια αφορούσαν μόλις ένα 5% των πελατών «που κάνουν τη ζωή μας δύσκολη και δεν μας αντιμετωπίζουν ως ανθρώπους». Δεν έπεισε όμως.

Ιδού μερικά:

  • «Αν μου θυμίσεις για τέταρτη φορά ότι παρήγγειλες ντεκαφεϊνέ, τότε μόνο ντεκαφεϊνέ δεν θα πιεις».
  • «Θα θυμόμουν το συνηθισμένο σου ρόφημα, αν ήσουν πιο αξιομνημόνευτο άτομο».
  • «Μου αρέσει να χρησιμοποιώ τεράστιες λέξεις όταν γράφω στο Twitter. Έτσι, αν το αφεντικό μου με ανακαλύψει, δεν θα καταλάβει τίποτα.»

Ο 30χρονος, απόφοιτος Φιλοσοφίας, είχε μετακομίσει στο Σιάτλ και εργαζόταν στην καφετέρια, προκειμένου να μαζέψει χρήματα και να πραγματοποιήσει το όνειρό του: να γίνει καλλιτέχνης της χιπ χοπ.

Το blog με τίτλο Bitter Barrista (o πικρός barrista) ανακαλύφθηκε από άλλη επιχείρηση καφέ, η οποία ανέβασε σχόλια στο Διαδίκτυο: «υπάρχει αρκετή οργή σε αυτό το blog και ενώ κανείς δεν έχει πρόβλημα με λίγη διακωμώδηση της δουλειάς μας, κανείς δεν μπορεί να δεχθεί την προσβολή σε όποιον ανοίγει την πόρτα και μπαίνει στο μαγαζί μας.»

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ