Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Προϊόντα σε προσφορά ψάχνουν στα σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές

Προϊόντα σε προσφορά ψάχνουν στα σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα σε προσφαρά στα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 8 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το διάστημα πριν από την οικονομική κρίση. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2012 τα νοικοκυριά εξοικονόμησαν περίπου 250 εκατ. ευρώ επιλέγοντας για τις αγορές τους προϊόντα σε προσφορά, ή χρησιμοποιώντας δωροεπιταγές ή προγράμματα επιστροφής χρημάτων ανάλογα με το ύψος των αγορών τους. 

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προϊόντα σε προσφαρά στα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 8 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το διάστημα πριν από την οικονομική κρίση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2012 τα νοικοκυριά εξοικονόμησαν περίπου 140 εκατ. ευρώ επιλέγοντας για τις αγορές τους προϊόντα σε προσφορά, ενώ συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων πιστότητας (loyalty cards) που έχουν οι περισσότερες αλυσίδες και επιβραβεύουν τους πελάτες με δωροεπιταγές ή επιστροφές χρημάτων τους ανάλογα με το ύψος των αγορών τους, το όφελος ξεπέρασε τα 250 εκατ. ευρώ.

Το ΙΕΛΚΑ αναφέρει ότι οι συγκεκριμένες πρακτικές που ακολουθούν τα σούπερ μάρκετ και οι βιομηχανίες την τελευταία διετία έχουν οδηγήσει σε εξοικονόμηση του 1,4% επί του συνόλου των αγορών των καταναλωτών για βασικά είδη.

Συγκεκριμένα, όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας του ΙΕΛΚΑ, σε δείγμα 2.000 καταναλωτών σε όλη τη χώρα οι Έλληνες προκειμένου να βρουν το φθηνότερο καλάθι αγορών συγκρίνουν, πληροφορούνται και επιλέγουν για τις προφορές όλο και περισσότερες από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Χαρακτηριστικό είναι ότι περίπου 8 στους 10 (82%) καταναλωτές αγοράζουν περισσότερα προϊόντα σε προσφορά σε σχέση με το διάστημα πριν από την οικονομική κρίση, ενώ 72% των Ελλήνων δηλώνει ότι θα διατηρήσει αυτή τη συνήθεια και αφού ξεπεραστεί η κρίση, δείχνοντας έτσι και τη διαχρονικότητα αυτής της καταναλωτικής τάσης.

Επιπλέον 81% των καταναλωτών δηλώνει ότι βρίσκει περισσότερες προσφορές στα σούπερ μάρκετ σε σχέση με άλλα καταστήματα, 80% δηλώνει ότι συγκρίνει περισσότερο τις τιμές ανάμεσα στα προϊόντα σε σχέση με το παρελθόν, ενώ περίπου 6 στους 10 (62%) σημειώνουν ότι πλέον αναζητούν πιο εντατικά προσφορές μέσω προωθητικών φυλλαδίων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ καθώς και στο Διαδίκτυο.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024