Νέο σύστημα τετρακίνησης από τη Mercedes-Benz
Η Mercedes-Benz παρουσιάζει μία νέα εκδοχή του συστήματος τετρακίνησης 4Matic το οποίο προσαρμόζεται στις ανάγκες των εμπροσθοκίνητων μοντέλων της διασφαλίζοντας παράλληλα, μέσω ενός καινοτόμου και πιο αποδοτικού συστήματος διαχείρισης, την πλήρη ανακατανομή της ροπής.
Spotlight
-
Συντετριμμένος ο Καλλιάνος για την περιπέτεια υγείας του πατέρα του - «Σήμερα κόπηκε η μισή μου ζωή»
-
Μετά το «πράσινο φως» του Κογκρέσου... ο Μπάιντεν στέλνει τα όπλα «αυτή την εβδομάδα» στην Ουκρανία
-
Κινεζική ειλικρίνεια: «Τα οικονομικά μας δεν είναι και τόσο ρόδινα»
-
Φόβοι για καταστροφή τύπου Τσέρνομπιλ στο Κιργιστάν - Φράγματα συγκρατούν πυρηνικά απόβλητα
Από το 2013 η Mercedes-Benz θα προσφέρει μία νέα εκδοχή του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης 4Matic, ειδικά προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εμπροσθοκίνητων μοντέλων της και το οποίο θα ξεκινήσει πιθανότατα από την Α 45 AMG και την CLΑ, η οποία θα παρουσιαστεί το 2013.
Η καινοτομία της συγκεκριμένης εκδοχής του 4Μatic έγκειται στο σύστημα διαχείρισης και κατανομής της ροπής, εξασφαλίζει υψηλή αποδοτικότητα, διατηρώντας παράλληλα το βάρος του σε χαμηλά επίπεδα.
Αναλυτικότερα, στη νέα εκδοχή του 4Matic ξεχωρίζουν η παρουσία μιας νέας συμπαγών διαστάσεων μονάδας, υπεύθυνης για την μετάδοση ροπής στον πίσω άξονα και την οποία η γερμανική φίρμα αποκαλεί «PTU».
Η PTU ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «7G-DCT» και μοιράζεται μαζί του το ίδιο κύκλωμα λίπανσης, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα σε επίπεδο βάρους (-25% σε σχέση με αντίστοιχα συστήματα τετρακίνησης) και κατ΄επέκταση αποδοτικότητας.
Παράλληλα, ο ενσωματωμένος στον πίσω άξονα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης, επιτρέπει τη στιγμιαία και πλήρη ανακατανομή της ροπής από τον μπροστινό στον πίσω και αντιστρόφως, αναλόγα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις