H Cadillac ανακοίνωσε την είσοδο της ELR από τα τέλη της επόμενης χρονιάς στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της GM όπου φιλοξενείται και το Chevrolet Volt από το οποίο, και θα δανειστεί την ηλεκτροκίνητη τεχνολογία.

Η Cadillac ELR αποτελεί «ένα ηλεκτροκίνητο εκτεταμένης αυτονομίας, πολυτελές coupe», σύμφωνα με τις συστάσεις του Mark Reuss επικεφαλής της GM για τις ΗΠΑ.

«Η ELR θα αποτελέσει μια κατηγορία από μόνη της και ταυτόχρονα μια επιπλέον απόδειξη της δέσμευσής μας στα ηλεκτροκίνητα και στην προηγμένη τεχνολογία», επισημαίνει το στέλεχος της GM.

Όσον αφορά τα περαιτέρω χαρακτηριστικά της ELR, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες θα βασιστεί σχεδιαστικά στο πρωτότυπο Converj που η Cadillac παρουσίασε στην έκθεση του Detroit το 2009 και όταν περάσει στην παραγωγή, θα είναι το πρώτο coupe μοντέλο της φίρμας μετά την Eldorado του 1999, που φιλοξενείται στο συγκεκριμένο εργοστάσιο.

Ανεξαρτήτως αριθμού θυρών, σχεδιαστικών προσανατολισμών και τόπου παραγωγής, το δεδομένο είναι ότι η «ELR θα αξιοποίηση το σύστημα ηλεκτροκίνησης που αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες ιόντων λιθίου 16 kW/h σε διάταξη «Τ» και τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα σε ρόλο γεννήτριας», όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η GM στη σχετική ανακοίνωση.

Προς το παρόν, δεν έχουν ανακοινωθεί τα υπόλοιπα στοιχεία και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα συνθέσουν το προφίλ της ηλεκτροκίνητης Cadillac, ωστόσο στην περίπτωση του Chevrolet Volt αλλά και του Opel Ampera, το παραπάνω μηχανικό σύνολο, αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων και μπαταρίες ιόντων λιθίου που του εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ.

Όταν η ενέργεια των μπαταριών εξαντληθεί, παρεμβαίνει ο βενζινοκινητήρας των 1,4 λίτρων που λειτουργώντας ως γεννήτρια, αναπληρώνει την ενέργεια των μπαταριών, εξασφαλίζοντας στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα συνολική αυτονομία 500 χλμ.

auto.in.gr