15+1 υβριδικά μοντέλα -στην Ελλάδα- για κάθε τσέπη!
Mία υβριδική πρόταση για κάθε γούστο αλλά και για κάθε… βαλάντιο διαθέτει, πλέον, η ελληνική αγορά, ξεκινώντας από τα "μικρά" Honda Jazz και Toyota Yaris και φτάνοντας στις εξεζητημένες προτάσεις της ΒΜW, της Mercedes-Benz και της Porsche.
Spotlight
-
Απόπειρα κατά Φίτσο: τι τροφοδοτεί την πολιτική πόλωση στις «μετακομμουνιστικές» δημοκρατίες
-
«Περιμένω ενημέρωση από την ΑΔΑΕ - Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσω νομικά», λέει ο Ανδρουλάκης για τις υποκλοπές
-
ΣΥΡΙΖΑ: Πρόταση Νόμου για το Φορολογικό και μείωση ΕΝΦΙΑ
-
Αν βλέπεις αυτά τα 5 σημάδια στον σημερινό σου εαυτό, θα πετύχεις στη ζωή σου
Αποτελώντας, ακόμη και σήμερα, τη μοναδική αξιόπιστη λύση που μπορεί να υποσχεθεί σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, σε αστικές συνθήκες κίνησης, η υβριδική τεχνολογία συναντάται όλο και συχνότερα ανάμεσα στις προτάσεις της ελληνικής αγοράς.
Συνδυάζοντας έναν συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν είναι πολλαπλά. Ο περιορισμός των ενεργειακών απαιτήσεων που προκύπτει από τη συμμετοχή του ηλεκτροκινητήρα στο σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου είναι το προφανές.
Σε αρκετές περιπτώσεις η υβριδική τεχνολογία συνεπάγεται δυνατότητα κίνησης με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας και ταυτόχρονα τη διατήρηση ή ακόμα και την ενίσχυση της δυναμικής και των επιδόσεων.
Ανάμεσα στα τυπικά χαρακτηριστικά ενός υβριδικού οχήματος θα πρέπει να προσθέσουμε τη μετάδοση της κίνησης μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου -μοναδική εξαίρεση αποτελεί το Honda CR-Z- και τους συσσωρευτές ηλεκτρικής ενέργειας νικελίου μετάλλου ή ιόντων λιθίου.
Δείτε τις φωτογραφίες και διαβάστε περισσότερες πληροφορίες για τα 13+1 υβριδικά μοντέλα της ελληνικής αγοράς.
Μοντέλο | Κατανάλωση καυσίμου | Εκπομπές CO2 | Συνδυαστική ισχύς |
Audi Q5 hybrid quattro | 6,9 λιτρα/100 χλμ. | 159 γρ./χλμ. | 225 |
BMW ActiveHybrid 3 | 5,9 λιτρα/100 χλμ. | 139 γρ./χλμ. | 340 |
BMW ActiveHybrid 5 | 6,4 λιτρα/100 χλμ. | 149 γρ./χλμ. | 340 |
BMW ActiveHybrid 7 | 6,8 λιτρα/100 χλμ. | 158 γρ./χλμ. | 354 |
Honda CR-Z | 5,0 λιτρα/100 χλμ. | 116 γρ./χλμ. | 137 |
Honda Insight | 4,6 λιτρα/100 χλμ. | 101 γρ./χλμ. | 98 |
Honda Jazz | 4,5 λιτρα/100 χλμ. | 104 γρ./χλμ. | 98 |
Lexus CT 200h | 3,8 λιτρα/100 χλμ. | 89 γρ./χλμ. | 136 |
Lexus RX 450h | 6,5 λιτρα/100 χλμ. | 148 γρ./χλμ. | 249 |
Mercedes-Benz S 400 Hybrid | 7,9 λιτρα/100 χλμ. | 186 γρ./χλμ. | 299 |
Porsche Cayenne Hybrid | 8,2 λιτρα/100 χλμ. | 193 γρ./χλμ. | 380 |
Porsche Panamera Hybrid | 7,1 λιτρα/100 χλμ. | 167 γρ./χλμ. | 380 |
Toyota Yaris HSD | 3,5 λιτρα/100 χλμ. | 79 γρ./χλμ. | 100 |
Toyota Auris HSD 2013 | – | – | 136 |
Toyota Prius | 3,9 λιτρα/100 χλμ. | 89 γρ./χλμ. | 136 |
VW Tuareg Hybrid | 8,2 λιτρα/100 χλμ. | 193 γρ./χλμ. | 333 |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις