Ssangyong
Ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο crossover παρουσιάζει η κορεατική φίρμα στη διεθνή έκθεση σε μια απόπειρα να ακολουθήσει το φιλικό προς το περιβάλλον ρεύμα της εποχής. Με διαστάσεις 4,16 μ. μήκος 1,79 μ. πλάτος και 1,675 μ. ύψος το e-XIV (electric − eXciting user Interface Vehicle) όπως ονομάζεται το πρωτότυπο αποτελεί μια συμπαγών διαστάσεων crossover πρόταση που […]
Spotlight
-
Αδιανόητο έγκλημα στο Τέξας: Μητέρα σκότωσε τον 3χρονο γιο της και μετά αυτοκτόνησε - «Πες αντίο στον μπαμπά»
-
Kάτι περισσότερο από ένας μαχητής της έβδομης τέχνης: Οι κορυφαίες ερμηνείες του Μάρλον Μπράντο
-
Κρήτη: Με τα πόδια από τα Λενταριανά μέχρι τα Σφακιά - 119.936 βήματα σε 18 ώρες και 47 λεπτά
-
Βρείτε τα τέσσερα μη διακριτά λάθη στην εικόνα σε 13΄΄ και αποδείξτε ότι έχετε κοφτερό μυαλό
Ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο crossover παρουσιάζει η κορεατική φίρμα στη διεθνή έκθεση σε μια απόπειρα να ακολουθήσει το φιλικό προς το περιβάλλον ρεύμα της εποχής.
Με διαστάσεις 4,16 μ. μήκος 1,79 μ. πλάτος και 1,675 μ. ύψος το e-XIV (electric − eXciting user Interface Vehicle) όπως ονομάζεται το πρωτότυπο αποτελεί μια συμπαγών διαστάσεων crossover πρόταση που βασίζεται πάνω στο σχεδιαστικό κώδικα που η φίρμα παρουσίασε με τη σειρά πρωτοτύπων XIV του πρόσφατου παρελθόντος της προσθέτοντας του περισσότερα coupe στοιχεία όπως αποκαλύπτει η σχεδίαση της κεκλιμένης οροφής.
Η κατασκευή της τελευταίας από γυαλί στοχεύει στη βελτίωση της ορατότητας και της αίσθησης ευρυχωρίας του εσωτερικού του, ενώ, ταυτόχρονα, η ενσωμάτωση φωτοβολταϊκών στοιχείων εξασφαλίζει με μηδενικές επιπτώσεις στο περιβάλλον ένα μέρος της ενέργειας που απαιτούν κάποια από τα συστήματα του αυτοκινήτου για τη λειτουργία τους, σε συμφωνία με το προφίλ του αυτοκίνητου ως ηλεκτροκίνητου εκτεταμένης αυτονομίας.
Το παραπάνω ισχυρισμό καλείται να στηρίξει ο συνδυασμός ενός ηλεκτροκινητήρα 80 kW που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 16 kWh και ο οποίος του εξασφαλίζει αυτονομία 80 χλμ. Όταν η ενέργεια των μπαταριών εξαντληθεί παρεμβαίνει ένας δικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου ο οποίος μέσω μιας γεννήτριας 20 kW επαναφορτίζει τις μπαταρίες εξασφαλίζοντας αυτονομία 600 χλμ.
Όσον αφορά τη φόρτιση των συστοιχιών ιόντων λιθίου μέσω του ηλεκτρικού δικτύου, η διαδικασία πλήρους φόρτισης απαιτεί τέσσερις ώρες, ενώ υπάρχει και η επιλογή ταχείας φόρτισης όπου αναπληρώνεται ένα μέρος της ενέργειας τους και η οποία διαρκεί 20 λεπτά. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο εγγυάται ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα δεν ξεπερνούν τα 45 γρ./χλμ.
N.K
auto.in.gr
- Ράφα: Το πολεμικό συμβούλιο του Ισραήλ απορρίπτει την κατάπαυση του πυρός – Συνεχίζει την επιχείρηση
- Η Miss USA παραιτείται από τον τίτλο για την ψυχική της υγεία – «Ώρα να γράψω το επόμενο κεφάλαιο»
- Ο Λιούις Χάμιλτον κάνει ένα «καυτό γύρο» στο Μαϊάμι με την Κένταλ Τζένερ ενώ εκείνη ουρλιάζει πως τον μισεί
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις