Ο Sebastien Loeb αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και πέραν του 2011 και παράλληλα να παραμείνει στη Citroen, απορρίπτοντας την πρόταση της Volkswagen. Ο πρωταθλητής υπέγραψε νέο, διετές συμβόλαιο με τη γαλλική εταιρεία, μέχρι το τέλος του 2013.

Ο Γάλλος σκεφτόταν μέχρι πρόσφατα σοβαρά το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από την ενεργό δράση στο τέλος του 2011. Πρόσφατα συναντήθηκε με τον Kris Nissen, αγωνιστικό διευθυντή της Volkswagen (η οποία θα μπει στο WRC το 2013), σκέφτηκε πολύ σοβαρά την πρόταση της γερμανικής εταιρείας, αλλά αποφάσισε να δεχθεί την αντίστοιχη της Citroen, με την οποία αγωνίζεται σε όλη του την καριέρα.

Εξηγώντας την απόφασή του, ο S. Loeb είπε: «Με την άφιξη κι άλλου κατασκευαστή στο πρωτάθλημα, ο ανταγωνισμός θα σκληρύνει τα επόμενα χρόνια. Με τους νέους κανονισμούς για την εκκίνηση στις Ειδικές το 2012 όλοι οι οδηγοί θα ξεκινούν επί ίσοις όροις. Για να τους αντιμετωπίσω, εμπιστεύομαι τη Citroen, μια ομάδα που γνωρίζω απ’ έξω, αλλά και το DS3 WRC – για τη δημιουργία του οποίου βοήθησα τη Citroen».

Ο 37χρονος συμπλήρωσε: «Είπα στην ομάδα ότι χρειάστηκε ασυνήθιστα πολύ χρόνο για αυτή την απόφαση. Δεν έπρεπε να βιαστώ να αποφασίσω, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που έμεινα στη Citroen, όπου βρίσκομαι για δέκα χρόνια.

Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα γίνει μετά. Στο συμβόλαιό μου με τη Citroen έχω τη δυνατότητα να σταματήσω στο τέλος του επόμενου χρόνου. Δεν ξέρεις ποτέ. Ίσως του χρόνου να μην το απολαμβάνω όπως τώρα και το προτιμώ να έχω την ευκαιρία να σταματήσω όποτε το θελήσω. Δεν πιστεύω ότι θα τρέχω στα ράλι το 2014».

Σχολιάζοντας την απόφαση του S. Loeb να παραμείνει στο WRC, ο Jari Matti Latvala είπε: «Δεν έχει τελειώσει ακόμα, αλλά φαίνεται ότι μπορεί να κερδίσει και το όγδοο πρωτάθλημά του φέτος. Πίστευα ότι θα έφευγε μετά από αυτό. Έχει πετύχει τα πάντα, με όλες τις νίκες του, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να κερδίσει και με νέο αυτοκίνητο. Αλλά είμαι βέβαιος ότι θα βρει νέα κίνητρα. Ίσως στοχεύθει στους 10 τίτλους».

Ο Dani Sordo, πρώην οδηγός της Citroen, συμπλήρωσε: «Έπρεπε να είχε πάει στη Volkswagen. Όλοι ξέρουν ότι είναι ο καλύτερος και με το ίδιο αυτοκίνητο θα είναι εύκολο για εκείνον. Θα ήταν μεγαλύτερη πρόκληση αν είχε πάει στη Volkswagen».

auto.in.gr