Μία νέα αρχή αναζητά το Honda Accord στην ευρωπαϊκή αγορά, επιστρέφοντας ανανεωμένο στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.

Η ιαπωνική πρόταση δεν στέκεται στις σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις που παρουσιάζει το αμάξωμά της, διεκδικώντας κάτι καλύτερο τόσο σε επίπεδο άνεση όσο και σε επίπεδο απόδοσης.

Αναλυτικότερα, το ανανεωμένο Accord ξεχωρίζει χάρη στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα του μπροστινού τμήματος και τους νέους προφυλακτήρες.

Στο εσωτερικό, οι νέες επενδύσεις των καθισμάτων, το μεταλλικό φινίρισμα συγκεκριμένων τμημάτων και ο κρυφός φωτισμός αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα χωρίς ωστόσο επί της ουσίας να τη διαφοροποιούν.

Παρεμβάσεις στα υλικά, που καλύπτουν το δάπεδο του αμαξώματος και στις γυάλινες επιφάνειές του (το πάχος των πίσω παραθύρων έχει αυξηθεί) έχουν βελτιώσει την ηχομόνωση του θαλάμου επιβατών και συνεπώς την άνεση που είναι ικανός να προσφέρει.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, άλλωστε, κινούνται και οι αλλαγές στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Σύμφωνα με τον Ιάπωνα κατασκευαστή, τα αμορτισέρ «διπλής ενέργειας» απέκτησαν μεγαλύτερη ομοιογένεια στη λειτουργία τους και την απαραίτητη «εξειδίκευση» στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων υπόσχεται με τη σειρά του ο αναβαθμισμένο κινητήρας diesel των 2,2 λίτρων, ο οποίος εξακολουθεί να αποδίδει 150 ίππους.

Στους 156 ίππους αναμένεται να διατηρηθεί και η ισχύς του δίλιτρου κινητήρα βενζίνης, με εξαίρεση τη νέα -για τα ελληνικά δεδομένα τουλάχιστον- έκδοση Type S, η οποία θα διαφοροποιείται σε επίπεδο εξοπλισμού και θα αποδίδει 180 ίππους.

Η αναβαθμισμένη εκδοχή του Honda Accord αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά στο τέλος της άνοιξης σε δύο τύπους αμαξωμάτων (sedan και tourer).

auto.in.gr