Αποκλειστική προβολή σε προφίλ του Facebook για μια ημέρα
H Nike αξιοποίησε την δυνατότητα αποκλειστικής προβολής για μια ημέρα στην πρώτη σελίδα 1,6 εκατομμυρίων Ελλήνων μελών του Facebook, με εξαιρετικά αποτελέσματα.
Εξαιρετικά κρίθηκαν τα αποτελέσματα της διαφημιστικής καμπάνιας της Nike με τίτλο Write The Future στο Facebook, την οποία υλοποίησε η εταιρεία Mindshare σε συνεργασία με την ThinkDigital, επίσημου αντιπροσώπου διαφήμισης του Facebook στην Ελλάδα.
Η Nike αξιοποίησε το λεγόμενο 24h Homepage Reach Block του Facebook, μια θέση για διαφήμιση στην πρώτη σελίδα του προφίλ κάθε χρήστη στη δεξιά στήλη, αποκλειστικά για μία ημέρα. Οι διαφημίσεις προβάλλονται έως και πέντε φορές σε κάθε προφίλ όλων των μελών που πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος. Μέσα σε 24 ώρες, η διαφήμιση «τρέχει» από προφίλ σε προφίλ, αξιοποιώντας στο έπακρο τα διαθέσιμα impression.
Έτσι, η καμπάνια της Nike έφτασε σε 1,6 εκατομμύριο Έλληνες που έχουν προφίλ στο δημοφιλές σάιτ κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα σε μια ημέρα, το Nike Football Greece απέκτησε 11.000 νέους fans, αριθμός ενδεικτικός της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας στο Facebook.
Η Thinkdigital είναι το μεγαλύτερο δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ν.Α. Ευρώπη. Παρέχει σε διαφημιστές και διαφημιζομένους υπηρεσίες που επιτρέπουν τη στοχευμένη επικοινωνία με ταo κοινό που τους ενδιαφέρει.H Thinkdigital είναι επίσης ο επίσημος αντιπρόσωπος διαφήμισης του MSN, των προϊόντων Windows Live και του Facebook στην Ν.Α. Ευρώπη.
In.gr Τεχνολογία
- Ανακαλείται μη ασφαλές τρόφιμο από τον ΕΦΕΤ
- Τα δεδομένα για τον Ντε Κολό – Το χαμηλό buy out και οι λεπτομέρειες του συμβολαίου του με τη Βιλερμπάν
- Μαρδοχαίος Φριζής: «Εμπρός!» ήταν το σύνθημά του
- Η Netflix εξαγόρασε το μεγαλύτερο τμήμα της Warner για 72 δισ. δολάρια
- Ακίνητα: Οι αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο το 2026
- Stoiximan GBL: Ανακοινώθηκε αλλαγή ώρας για έξι αγώνες
