Μια μέρα μετά τον αγώνα του MotoGP και τη νίκη του Jorge Lorenzo στη Χερέθ, η Repsol Honda δοκίμασε στις δοκιμές των ομάδων στην ισπανική πίστα το νέο κινητήρα της RC212V και ο Dani Pedrosa σημείωσε τον πρώτο χρόνο.

Ο Ισπανός ήταν, με διαφορά μικρότερη του ενός δεκάτου του δευτερολέπτου, ταχύτερος από τους Valentino Rossi (ο οποίος είχε μια ανώδυνη πτώση) και Jorge Lorenzo που ακολούθησαν – και οι οποίοι επίσης δοκίμαζαν νέο κινητήρα της Yamaha Μ1.

Η στόχοι των δύο ιαπωνικών εταιρειών με τους διασκευασμένους κινητήρες τους είναι εντελώς διαφορετική: Το HRC πρέπει να κάνει τον κινητήρα πιο προοδευτικό, λιγότερο ακραίο, για να βελτιώσει την πρόσφυση της μοτοσικλέτας.

Αντίθετα, η Yamaha πρέπει να τον κάνει ισχυρότερο για να μην υστερεί από τη Honda και τη Ducati σε τελική ταχύτητα, όπως αποδείχθηκε ειδικά στον πρώτο φετινό αγώνα, του Κατάρ.

Δύο Honda ακολούθησαν τους τρεις πρώτους, με τη δορυφορική μοτοσικλέτα του Randy de Puniet μπροστά από την εργοστασιακή του Andrea Dovizioso, ενώ η Ducati έμεινε ξανά μακριά. Ο Casey Stoner και ο Nicky Hayden ήταν περίπου τέσσερα δέκατα πιο αργοί, ενώ μια -επίσης ανώδυνη- πτώση είχε και ο Alvaro Bautista της Suzuki.

Η επόμενη μέρα δοκιμών του MotoGP θα γίνει αμέσως μετά το GP Τσεχίας, στις 16/08 στην πίστα του Μπρνο. Εκείνη θα είναι η τελευταία μέρα δοκιμών στη διάρκεια της αγωνιστικής χρονιάς, λόγω των περιορισμών δοκιμών για λόγους κόστους.

MOTOGP – ΔΟΚΙΜΕΣ ΧΕΡΕΘ

1. Pedrosa (Repsol Honda) 1:39.425

2. Rossi (Fiat Yamaha) +0.055

3. Lorenzo (Fiat Yamaha) +0.081

4. De Puniet (LCR Honda) +0.184

5. Dovizioso (Repsol Honda) +0.335

6. Stoner (Ducati) +0.361

7. Hayden (Ducati) +0.481

8. Spies (Tech3 Yamaha) +0.533

9. Capirossi (Suzuki) +0.615

10. Edwards (Tech3 Yamaha) +0.617

11. Melandri (Gresini Honda) +0.704

12. Simoncelli (Gresini Honda) +0.945

13. Kallio (Pramac Ducati) +1.021

14. Bautista (Suzuki) +1.038

15. Aoyama (Interwetten Honda) +1.045

16. Espargaro (Pramac Ducati) +1.261

17. Barbera (Aspar Ducati) +1.507

auto.in.gr