Porsche Road Show 2009: Η ευκαιρία που όλοι περίμεναν
Τη μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την Panamera και τις υπόλοιπες προτάσεις της Porsche θα έχουν επιλεγμένοι πελάτες της φίρμας σε ένα άρτια διοργανωμένο Road Show που φιλοξενείται στη χώρα μας.
Γιάννης Αδάναλης
Δεν συναντάς συχνά 20 καλογυαλισμένες Porsche έτοιμες να σε υποδεχθούν στο αριστερό τους κάθισμα και τέσσερις στωικούς εκπαιδευτές της γερμανικής φίρμας πρόθυμους να σε καθοδηγήσουν στα πρώτα σου βήματα με την Panamera Turbo των 500 ίππων ή με την Cayenne GTS των 405 ίππων.
Το πρωινό ραντεβού στις εγκαταστάσεις του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό -όπου θα φιλοξενείται μέχρι την Κυριακή 27/9 το Porsche World RoadShow 2009- έκρυβε ευχάριστες -μόνο- εκπλήξεις.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα προέβλεπε τη συμμετοχή σε συγκεκριμένες δοκιμασίες στις οποίες είχε κανείς την ευκαιρία να μετρήσει, τόσο τις δυνατότητες των αυτοκινήτων όσο και τις δικές του.
Σε ελεγχόμενο περιβάλλον και υπό το άγρυπνο βλέμμα των εκπαιδευτών οι διαδικασίες επιτάχυνσης και επιβράδυνσης με την ισχυρότερη έκδοση της Panamera αποτέλεσε για εμάς την πύλη εισόδου στον μαγικό κόσμο της Porsche.
Ακολούθησε η διαδικασία της αλλαγής πορείας κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου, όπου τα κεραμικά φρένα της 911 Τurbo Cabrio (προαιρετικός εξοπλισμός στις περισσότερες προτάσεις της φίρμας) κέρδισαν τις εντυπώσεις και την εκτίμηση όλων.
Η παράσταση συνεχίστηκε με τη χρονομετρημένη δοκιμασία του σλάλομ. Για μια ακόμη φορά η Cayman S απέδειξε το εξαιρετικό της ζύγισμα, αποφεύγοντας με μαεστρία τους κώνους.
Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος, η εναλλαγή από το αριστερό κάθισμα της 911 στη θέση οδήγησης της Boxster S, μας έδωσε την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουμε τις ιδιαιτερότητες-αρετές που συνοδεύουν έναν πισωμήχανο θρύλο της αυτοκίνησης και ένα ικανότατο cabrio με τον κινητήρα στο κέντρο.
Παρακάμπτοντας το… πρωτόκολλο και απενεργοποιώντας τα ηλεκτρονικά τα συμπεράσματα θα ήταν σίγουρα χρησιμότερα, ωστόσο, η τάξη και η ασφάλεια επικράτησε των δημοσιογραφικών… ενστίκτων, εξασφαλίζοντας -μεταξύ άλλων- τη συνέχεια της εκδήλωσης.
Δύο ντουζίνες Porsche βρέθηκαν ξαφνικά στους δρόμους της Αθήνας με τελικό προορισμό το Σούνιο. Η επίσημη πρώτη της Panamera στην ελληνική άσφαλτο συγκέντρωσε δικαίως το ενδιαφέρον όλων.
Ένα τετράθυρο Gran Turismo -το πρώτο στην ιστορία της φίρμας- που μπορεί εύκολα να συγκριθεί με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις της Cayenne, όχι όμως και με την 911 ή τα κεντρομήχανα αιλουροειδή του κατασκευαστή.
Χωρίς να του λείπει η δύναμη -οι 500 ίπποι της υπετροφοδοτούμενης έκδοσης μόνο λίγοι δεν είναι- απέχει από τον χαρακτηρισμό του καθαρόαιμου και τις κατασκευαστικές αρχές που συνοδεύουν τις προτάσεις της Porsche από την εποχή των χειροποίητων 356.
Και σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο, οι νωχελικοί ρυθμοί κίνησης δεν επέτρεψαν την διαμόρφωση ολοκληρωμένης εικόνας για την Panamera, που διατίθεται ήδη στη χώρα μας, ξεκινώντας στην έκδοση 2S από τα 131.900 ευρώ.
Ο εντυπωσιακός, ομολογουμένως, επίλογος της ημέρας γράφτηκε στις εγκαταστάσεις του Ελληνικού. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα βγήκαν εκτός λειτουργίας, επιτρέποντας στους εκπαιδευτές να παραδώσουν δωρεάν μαθήματα υπερστροφής.
Από την Ελλάδα και το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού το Porsche World RoadShow 2009 θα μεταφερθεί στο Μεξικό, συνεχίζοντας το ζηλευτό του ταξίδι στον πλανήτη Γη.
auto.in.gr
- Κίνα: Ο «αναπνευστήρας» της Ρωσίας στον πόλεμο κυρώσεων
- Πυρκαγιά στο Χονγκ Κονγκ: Σκάνδαλο στις παραβάσεις των κανόνων ασφαλείας – Αγνοήθηκαν οι ανησυχίες των ενοίκων
- Από την Ολυμπιάδα, στα καρτέλ: Ο snowboarder ναρκοβαρώνος Ράιαν Γουέντινγκ στους 10 πιο επικίνδυνους του FBI
- Η Ρωσία τερματίζει τις στρατιωτικές συμφωνίες με Πορτογαλία, Γαλλία και Καναδά
- Νέα στοιχεία για την τραγωδία στην Κρήτη – Νεκροί μέσα σε λέμβο οι 18 μετανάστες
- Μεντιλίμπαρ: «Πολύ χαρούμενος για Μουζακίτη, ελπίζουμε να συνεχίσει να βοηθάει τον Ολυμπιακό»




