Μετά την αποκάλυψη της M6 Coupe στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, τον Μάρτιο, πλησιάζει η ώρα του ανοιχτού ονείρου το οποίο βασίζεται στο γερμανικό coupe. Η M6 Cabriolet αναμένεται να τοποθετηθεί στα σημεία πώλησης των γερμανικών αυτοκινήτων το 2006, εξοπλισμένη με τον ελαφρύ, high-tech V10 κινητήρα των 5,0 λίτρων, ισχύος 507 ίππων και ροπής 520Nm που τοποθετείται στην coupe έκδοση αλλά και στην τετράθυρη M5.



Παρά το επιπλέον βάρος της M6 Cabriolet, λόγω των απαραίτητων ενισχύσεων στο αμάξωμα, οι επιδόσεις της κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητες είναι καθώς η διαδικασία επιτάχυνσης από στάση (0-100χλμ./ώρα) διαρκεί λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.



Η μεταφορά της κίνησης στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω του χειροκίνητου επτατάχυτου κιβωτίου SMG ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το τροποποιημένο σύστημα ευστάθειας DSC -το οποίο θα επιτρέπει λίγη περισσότερη υπερστροφή-, ο ηλεκτρονικός έλεγχος της απόσβεσης των αμορτισέρ, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο -ανάλογα με την ταχύτητα- διαφορικό, η ρύθμιση της υποβοήθησης του τιμονιού από την «Μ» και ο διακόπτης για τη μεταβολή της απόκρισης του γκαζιού.



Οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες που διαχωρίζουν την M6 Cabriolet από την απλή ανοιχτή έκδοση εντοπίζονται στο μεγάλο μπροστινό αεραγωγό, στα πιο τονισμένα φτερά και πλευρικά μαρσπιέ, στην πίσω αεροτομή, στις δύο απολήξεις της εξάτμισης και στα αποκλειστικά εξωτερικά χρώματα των «Μ» εκδόσεων.

Όσο για τον εξοπλισμό της, περιλαμβάνει τα πάντα μεταξύ των οποίων και τα πλήρως ρυθμιζόμενα δερμάτινα sport καθίσματα και το σύστημα απεικόνισης πληροφοριών στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου (head-up display).

AUTOMEDIA