Αποστολή στην ΙσπανίαFord S-MAX 2.0 EcoBoost: Ταχυμεταφορέας
Τις δικές της απαντήσεις στον υπερτροφοδοτούμενο ανταγωνισμό επιχειρεί να δώσει η Ford, εξοπλίζοντας τα ανανεωμένα S-MAX και Galaxy με το νέο, δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 203 ίππων.
Τις δικές της απαντήσεις στον υπερτροφοδοτούμενο ανταγωνισμό επιχειρεί να δώσει η Ford, εξοπλίζοντας τα ανανεωμένα S-MAX και Galaxy με το νέο, δίλιτρο turbo βενζινοκινητήρα των 203 ίππων.

Επιδεικνύοντας την κατασκευαστική του ποιότητα, την αυθεντικότητα του σχεδιασμού του και το οδηγοκεντρικό του προφίλ, το DS3 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη σύγχρονη ιστορία της Citroen.

Θέλοντας να αφήσει οριστικά πίσω της το παρελθόν, η Fiat επιστρέφει σε αυτό επαναφέροντας το ύφασμα στην οροφή του καταξιωμένου, πια, cinquecento.

Εστιάζοντας στις προδιαγραφές ενός προσιτού αυτοκινήτου πόλης, το Nissan Pixο μετατρέπει σε πλεονέκτημα τις περιορισμένες διαστάσεις του και την επαρκή ισχύ του τρικύλινδρου κινητήρα του.

Με αφετηρία το Ντιτρόιτ των Η.Π.Α, η τρίτη γενιά του Ford Focus δίνει τέλος στο... υπερτροφοδοτούμενο προβάδισμα που διατηρούσε μέχρι σήμερα ο ανταγωνισμός.
Τo δικό της... άστρο προτίθεται να παρουσιάσει η Peugeot στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, συνδυάζοντας την υβριδική τεχνολογία με τον εκθαμβωτικό σχεδιασμό του πρωτότυπου SR1.
Το εξευρωπαϊσμένο προφίλ της ενισχύει η Hyundai, προσθέτοντας μια ακόμη αξιόμαχη πρόταση στη δημοφιλή κατηγορία των SUV.
Την πρώτη υβριδική πρόταση στην ιστορία της σκοπεύει να περάσει σύντομα στην παραγωγή η Ferrari, ακολουθώντας -έστω και καθυστερημένα- το φωτεινό παράδειγμα ταπεινότερων κατασκευαστών.
Ένας... τίτλος δεν αρκεί για να φέρει την άνοιξη, πόσο μάλλον όταν αυτός είναι πολύ "μικρός" για να περιγράψει τις δυνατότητες ενός συναρπαστικά προσιτού crossover.
Δικαιολογώντας τον χαρακτηρισμό του γιγαντόσωμου GTI, το πρόσφατα ανανεωμένο CX-7 εξακολουθεί να εντυπωσιάζει με το οδηγοκεντρικό του προφίλ και την ισχύ των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων του.
Μια ακόμη μεταβλητή έρχεται να προστεθεί στην κατηγορία των SUV, δείχνοντας ικανή να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο, μέχρι σήμερα, αντιμετώπιζες ένα καθωσπρέπει τετράτροχο.
Την επιστροφή της στην κορυφή θέτει ως μοναδικό στόχο η νέα Σειρά 5 της BMW, δίνοντας τις δικές της απαντήσεις στις προκλήσεις του ανταγωνισμού.
Η σπίθα που τόσο έλειπε από την γκάμα της Chevrolet κινείται στο δρόμο της εξόδου από την κρίση που συνεχίζει να δοκιμάζει το εύθραυστο, πια, οικοδόμημα της GM.
Με την συμμετοχή του Ελληνα σχεδιαστή Θανάση Τουμπίδη, το BB1 δεν διεκδικεί απλώς τον τίτλο του πιο ριζοσπαστικού οχήματος της χρονιάς αλλά βρίσκεται ήδη στον προθάλαμο της γραμμής παραγωγής.
Η μοναδική συνταγή ενός δίλιτρου μοτέρ 203 ίππων εξακολουθεί να φέρει την υπογραφή της Renault και να συνοδεύει ένα από τα τελευταία ατμοσφαιρικά hothatch της ευρωπαϊκής αγοράς.
Το ξεκίνημα δεν ήταν αυτό που πολλοί θα περίμεναν από τον διάδοχο ενός ευρωπαϊκού best seller και αυτή τη φορά τα αίτια που κρατούσαν, μέχρι και σήμερα, την τρίτη γενιά του Megane στο περιθώριο της ελληνικής αγοράς δεν θα μπορούσαν να αναζητηθούν στο εκκεντρικό σχεδιαστικό προφίλ του αμαξώματος.
Ο χρόνος για τη δεύτερη γενιά του Leon άρχισε να μετράει το 2005, έστω και αν την εποχή εκείνη οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες των 1.400 και 1.600 κ.εκ. κράτησαν το μικρομεσαίο Seat στη σκιά του ανταγωνισμού.
Με πέντε ή επτά θέσεις στο... ευάερο και ευήλιο εσωτερικό του, το 5008 της Peugeot μετρά τις δυνάμεις του απέναντι στις κορυφάιες προτάσεις της κατηγορίας των MPV.
Έχουν συναντηθεί και στο παρελθόν, στην προσπάθειά τους να κατακτήσουν την κορυφή της κατηγορίας. Αυτοκίνητα πόλης, που έφτασαν να προσεγγίζουν, όχι μόνο τις διαστάσεις αλλά και τις ανέσεις ενός μικρομεσαίου οχήματος, καλούνται σήμερα να αποδείξουν τα αυτονόητα.
Το Yeti εγκαταλείπει το μετριοπαθές προφίλ της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας, έστω και αν πίσω από τις αδιαμφισβήτητες ικανότητες εντός και εκτός δρόμου, διατηρείται το αυστηρό ύφος του γερμανικού ομιλού VW.
Μηδενικοί ρύποι, επιδόσεις, άνεση, πρακτικότητα και ευελιξία. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που θα συναντήσει κανείς στο ηλεκτροκίνητο Mitsubishi i-MiEV.
Ο υπερατλαντικός απόπλους της Harley Davidson είναι φορτωμένος με τη μεγαλύτερη σειρά μοντέλων της ιστορίας της, με την προσθήκη των οκτώ νέων μοτοσικλετών του 2010.
Επιδεικνύοντας την τεχνολογική και όχι μόνο ευφυΐα της, η Honda μας συστήνεται ως η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στο κόσμο που περνά στην παραγωγή ένα υδρογονοκίνητο όχημα.
Μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, εμπλουτισμένη με ψήγματα αγωνιστικής ιστορίας, αρκεί για να επαναφέρει το αιώνιο χαμόγελο στο πρόσωπο κάθε φανατικού οπαδού της αυτοκίνησης.
Τη μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την Panamera και τις υπόλοιπες προτάσεις της Porsche θα έχουν επιλεγμένοι πελάτες της φίρμας σε ένα άρτια διοργανωμένο Road Show που φιλοξενείται στη χώρα μας.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442