Volvo V40 T3 2012: Ο επίμονος… Σουηδός
Η Volvo δεν αρκέστηκε στην εμπορική επιτυχία των S60/V60. Επενδύοντας για μία ακόμη φορά στην ασφάλεια -ενεργητική και παθητική- δημιουργεί μία άκρως ανταγωνιστική μικρομεσαία πρόταση.
Η Volvo δεν αρκέστηκε στην εμπορική επιτυχία των S60/V60. Επενδύοντας για μία ακόμη φορά στην ασφάλεια -ενεργητική και παθητική- δημιουργεί μία άκρως ανταγωνιστική μικρομεσαία πρόταση.

Ισχυρότερο και ελαφρύτερο απ’ ότι στο παρελθόν, το νέο Αudi S3 διεκδικεί εκ νέου την κορυφή στην κατηγορία των πολυπόθητων "hot hatch".

Ένα πολυτελές, σχεδόν "κυριλέ", sedan αμφισβητεί για μία ακόμη φορά το κατεστημένο, αντλώντας τη δυναμική του από έναν δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 245 ίππων.

Σε πείσμα των καιρών το Peugeot 208 περιορίζει τις διαστάσεις του, μειώνει το βάρος του και αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα πλεονεκτήματα που του προσφέρει ένας κινητήρας diesel 1,4 λίτρων.
Αποδοτικότερο και πιο ασφαλές απ’ ότι στο παρελθόν, το VW Golf συνεχίζει στην έβδομη, πλέον, γενιά του την πορεία του στην ευρωπαϊκή αγορά.
Παγιώνοντας τον ευρωπαϊκό του προσανατολισμό και επενδύοντας στην οικονομία καυσίμου που μπορεί να προσφέρει ένας κινητήρας diesel, το i30 επαναδιεκδικεί -στη δεύτερη, πλέον, γενιά του- το μερίδιο που του αντιστοιχεί.
Στην προσπάθειά της να διατηρηθεί στο προσκήνιο της ελληνικής αγοράς, η Mercedes-Benz M-Class αναβαθμίζει το σύνολο των προδιαγραφών της, αξιοποιώντας παράλληλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας ενός νέου, τετρακύλινδρου κινητήρα diesel.
Η γκάμα του Astra εξελίσσεται και μεγαλώνει. Με την έκδοση sedan, τους νέους κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου), την ανανεωμένη σχεδίαση και πιο σύγχρονα συστήματα υποστήριξης οδηγού, η Opel αναβαθμίζει το best seller της, δίνοντας περισσότερες επιλογές στον αγοραστή.
Φέρνουμε σε αντιπαράθεση την Toyota GT 86 με την προκάτοχό της και θρύλο των 80’s Corolla ΑΕ86 για να διαπιστώσουμε, τελικά, αν "ο παλιός είναι αλλιώς".
Την αποδοτικότητα ενός πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων και την ευχρηστία ενός αυτόματου κιβωτίου πέντε σχέσεων καλείται να ενσωματώσει ένα από τα ελάχιστα σύμβολα της εκτός δρόμου κίνησης που επιβιώνουν στις μέρες μας.
Μπορεί οι πετρελαιοκίνητες προτάσεις να μονοπωλούν τον ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά, ωστόσο το βενζινοκίνητο 208 των 1,4 λίτρων μας υπενθυμίζει την ύπαρξη μίας διαφορετικής και σαφώς πιο γοητευτικής μορφής αυτοκίνησης.
Ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, ένα μηδενικών ρύπων supercar και ένα υδρογονοκίνητο MPV σε μία άνευ προηγουμένου περιπέτεια στις βουνοκορφές των αυστριακών άλπεων.
Πέντε χρόνια μετά την αναβίωσή του, το μικρό αλλά θαυματουργό Fiat 500 αποκτά τον μεγαλύτερο και σχεδόν… πολυμορφικό "αδερφό" του.
Το Roadster δεν αποτελεί μία ακόμη "ανοιχτή" έκδοση του θρυλικού ΜΙΝΙ αλλά τον καλύτερο -με διαφορά- τρόπο για να υποδεχθεί κανείς το ελληνικό καλοκαίρι.
Με αυξημένες διαστάσεις και εκτεταμένες μεταφορικές δυνατότητες, το Prius+ επιβεβαιώνει την αφοσίωση της Toyota στην υβριδική τεχνολογία.
Είκοσι πέντε χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση της επαναστατικής Z1 η BMW μας υπενθυμίζει την αφοσίωσή της στην κατασκευή ποθητών roadsters.
Επιχειρώντας να αποφύγει την "ταμπέλα" του πολυχρηστικού οχήματος, η δεύτερη γενιά της B-Class συνδυάζει την πρακτικότητα με τη γνώριμη πολυτέλεια και την αποδοτικότητα ενός υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα 1,8 λίτρων.
Επαναφέροντας στις προτεραιότητές της την οδηγική ευχαρίστηση, η Τoyota δημιουργεί ένα μοναδικό σε χαρακτηριστικά και απολαυστικό σε συμπεριφορά τετραθέσιο coupe.
Ως φυσική συνέχεια του αυτοκινήτου που γνωρίσαμε στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας, το Civic ένατης γενιάς υπερασπίζεται τη διαφορετικότητά του, επιχειρώντας ταυτόχρονα να προσεγγίσει τα αισθητικά και όχι μόνο κριτήρια της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Μία σύντομη και αμιγώς... ηλεκτροκίνητη διαδρομή στα περίχωρα του Ναυπλίου μας αποκαλύπτει το όχι και τόσο μακρινό μέλλον της αυτοκίνησης.
Το Focus τρίτης γενιάς αμφισβητεί με την ασύμμετρα... προσιτή τιμή του την πρωτοκαθεδρία του VW Golf, αντλώντας τη δυναμική του από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 999 κ.εκ.
Ένας από τους αποδοτικότερους, πετρελαιοκίνητους συνδυασμούς στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης αμφισβητεί την απόλυτη -μέχρι σήμερα- κυριαρχία των βενζινοκίνητων ανταγωνιστών της.
Προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές ενός αυθεντικού supercar στα χαρακτηριστικά ενός SUV, η Lamborghini δημιουργεί μία από τις ισχυρότερες και ταυτόχρονα πιο εντυπωσιακές προτάσεις της κατηγορίας.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442