Ανάκληση για Ι.Χ. Honda, Mazda και Peugeot και λεωφορεία ΜΑΝ και Νeoplan στην ελληνική αγορά
Στο συνεργείο "καλούνται να παρουσιαστούν" για διαφορετικούς λόγους 1.984 Honda, 79 Mazda, 679 Peugeot καθώς και 55 λεωφορεία MAN και 81 Neoplan.
Στο συνεργείο "καλούνται να παρουσιαστούν" για διαφορετικούς λόγους 1.984 Honda, 79 Mazda, 679 Peugeot καθώς και 55 λεωφορεία MAN και 81 Neoplan.

Ο Valentino Rossi περίμενε καθολική επικράτηση της Yamaha στην πίστα της Jerez, αλλά είδε τις Honda να είναι ταχύτερες για δεύτερο συνεχή αγώνα.

Με ένα επιπλέον σετ θα εφοδιάσει η Pirelli όλα τα μονοθέσια για τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Grand Prix της Ισπανίας.

O M. Marquez πήρε πάνω του την ευθύνη για την επαφή που είχε με τον J. Lorenzo στην τελευταία στροφή της Jerez, υπογραμμίζοντας όμως, ότι προσέφεραν θέαμα στον κόσμο.

Καταπληκτικός αγώνας με εύκολη νίκη για τον Dani Pedrosa και συναρπαστική μάχη των M. Marquez και J. Lorenzo για τη δεύτερη θέση στο βάθρο.
O Sebastien Loeb ήταν ο νικητής του Ράλλυ Αργεντινής. Ο Γάλλος πέτυχε τη δεύτερη φετινή νίκη του στο WRC, μπροστά από τα VW Polo R των Sebastien Ogier και Jari-Matti Latvala.
O S. Loeb προηγείται στην κατάταξη του Ράλλυ Αργεντινής με πάνω από 1 λεπτό διαφορά από τον S. Ogier, στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα. Επέστρεψε στην τρίτη θέση ο Jarri-Matti Latvala.
Την 53η pole position της καριέρας του πήρε ο Jorge Lorenzo στο Grand Prix της Ισπανίας. Μαζί του, στην πρώτη σειρά εκκίνησης του αγώνα, θα βρίσκεται το δίδυμο της Honda των Dani Pedrosa και Marc Marquez.
Ο Βρετανός Cal Crutchlow, με τη δορυφορική Yamaha, ήταν ο ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές 3 στην πίστα της Jerez. Μόλις 19 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω του, στη δεύτερη θέση, ήταν ο Dani Pedrosa.
O Sebastien Loeb αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή από τον δεύτερο S. Ogier. Καταστροφική η ένατη Ειδική Διαδρομή για τον Mikko Hirvonen, που αντιμετώπισε πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Citroen DS3.
Μέχρι και την έκτη Ειδική Διαδρομή ο S. Ogier ήταν πρώτος. Όμως, ένα λάθος του στην έβδομη Ε.Δ. τού κόστισε πολύ χρόνο, χάνοντας το "εύθραυστο" προβάδισμα των 17,5 δευτερολέπτων που είχε. Στην κορυφή ανέβηκε ο Sebastien Loeb και πίσω του, με μικρή διαφορά, στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Mikko Hirvonen.
Ταχύτερος ο Jorge Lorenzo και στις ελεύθερες δοκιμές 2, αλλά με οριακή διαφορά από τους Cal Crutchlow και Dani Pedrosa.
Τρία χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος ήταν ο J. Lorenzo από τον D. Pedrosa στις ελεύθερες δοκιμές 1.
Μια στροφή με το όνομά του θα είναι το "δώρο" της διοίκησης της πίστας της Jerez στον Jorge Lorenzo για τα 26α γενέθλιά του.
Στο τέλος της πρώτης ημέρας του Ράλλυ Αργεντινής, ο Sebastien Ogier βρίσκεται στην κορυφή, με τον S. Loeb να ακολουθεί με 16,3 δευτερόλεπτα διαφορά. Πολύ δυνατός ο M. Hirvonen στην τρίτη θέση. Ηρωική προσπάθεια του D. Sordo, με... μισό αυτοκίνητο έπειτα από ατύχημα, στη δέκατη θέση.
Για τον F. Massa, το Circuit de Catalunya στη Βαρκελώνη είναι η πίστα που γνωρίζει καλύτερα, χάρη στις δοκιμές που έχει κάνει η Ferrari. Εκεί ελπίζει να πανηγυρίσει το πρώτο του βάθρο για τη φετινή σεζόν.
Ο Sebastien Ogier με VW Polo R, κληρώθηκε να συναγωνιστεί με τον Sebastien Loeb στο τιμόνι του Citroen DS3, στην παράλληλη διαδρομή της Σούπερ Ειδικής, την πρώτη ημέρα του Ράλλυ Αργεντινής.
Στο φως της δημοσιότητας ήρθε η πρώτη επίσημη φωτογραφία της νέας S-Class, αποκαλύπτοντας με κάθε λεπτομέρεια τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της πολυτελέστατης μπερλίνας.
Ο Jari Matti Latvala με VW Golf ήταν ο ταχύτερος στην κατατακτήρια Ειδική Διαδρομή του Ράλλυ Αργεντινής. "Πετώντας" πίσω του, 0.035 δευτερόλεπτα πιο αργός, ήταν ο Sebastien Loeb με Citroen DS3. H Ειδική Διαδρομή ήταν εξαιρετικά γρήγορη, με τους οδηγούς να διανύουν τα 4,59 χιλιόμετρα με το γκάζι στο πάτωμα συνεχώς.
Οι ριζικές αλλαγές στο μονοθέσιo του Romain Grosjean, αλλά και η πιο συγκροτημένη συμπεριφορά του στην πίστα σε σχέση με πέρυσι, κάνουν την ομάδα να ελπίζει για πολύ περισσότερα στη συνέχεια.
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren κέρδισε σε ένα μίνι αγώνα σε πίστα της Ουγγαρίας, στο τιμόνι ενός Lada 1500.
Με κοινά αποδεκτά όρια και σε λογικό πλαίσιο θα συνεχίσουν να δίνουν τις μεταξύ τους μάχες οι McLaren. Για την απόδοση της MP4-28 ανησυχεί περισσότερο ο Jenson Button, παρά για τη στάση του team mate του, Sergio Perez.
Περαστικοί βιντεοσκοπούν την απέλπιδα προσπάθεια μιας Ιρλανδέζας οδηγού να παρκάρει στην ίδια θέση.
O επικεφαλής εξέλιξης της γερμανικής φίρμας επιβεβαίωσε ότι η Audi ετοιμάζει ένα μεγαλύτερο και πολυτελέστερο SUV που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της αντίστοιχης γκάμας.
Η έβδομη θέση του στο Grand Prix της Κίνας δεν ήταν πυροτέχνημα, αλλά ανέδειξε τις πραγματικές δυνατότητες της Toro Rosso, υποστηρίζει ο Daniel Ricciardo, που θέτει, πλέον, ως στόχο τη μόνιμη παρουσία του στη δεκάδα.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442