Έναρξη παραγωγής για τη McLaren P1 του ενός εκατομμυρίου ευρώ
Μια σειρά φωτογραφιών από τις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης της McLaren P1 επιβεβαιώνουν την έναρξης της παραγωγής του βρετανικού Hypercar.
Μια σειρά φωτογραφιών από τις εγκαταστάσεις συναρμολόγησης της McLaren P1 επιβεβαιώνουν την έναρξης της παραγωγής του βρετανικού Hypercar.

O D. Pedrosa γλίτωσε τον σοβαρό τραυματισμό στην πτώση που είχε στο Grand Prix της Aragon, ωστόσο ο πόνος στο πόδι του ήταν έντονος

Τις δύο σκληρότερες γόμες θα έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες της Formula 1 για το Grand Prix της Ιαπωνίας.
"Δεν με ενδιαφέρει να μοιράζομαι ό,τι κάνω στη ζωή μου", δήλωσε ο S. Vettel στέλνοντας το μήνυμα ότι θα παραμείνει μακριά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έστω κι αν αυτό τον κάνει λιγότερο δημοφιλή.

Τον 24χρονο Ιάπωνα από το πρωτάθλημα AutoGP, επέλεξε η Sauber ως αναπληρωματικό πιλότο της στο Grand Prix της Ιαπωνίας.
Με τρία νέα πρωτότυπα, τα οποία θα αποκαλυφθούν για πρώτη φορά στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, η Mitsubishi επιστρέφει στην πρώτη γραμμή του παγκόσμιου αυτοκινητικού στερεώματος.
"Ο F. Alonso μπορεί να μάθει να οδηγεί με αυτά τα ελαστικά από τον S. Vettel", ήταν η δήλωση του P. Hembery, η οποία άναψε φωτιές, αλλά με τις εκατέρωθεν εξηγήσεις το ζήτημα έληξε γρήγορα.
Τα συμβάντα του Grand Prix της Κορέας εξέτασαν οι αγωνοδίκες και προχώρησαν σε επιπλήξεις για τέσσερις πιλότους.
Σε διαπραγματεύσεις με τον R. Brawn βρίσκεται ο Nicky Lauda προκειμένου να τον πείσει να παραμείνει στη Mercedes, καθώς φήμες αναφέρουν ότι σκέφτεται κάποιο ρόλο στη Honda.
Περαιτέρω εξηγήσεις ζήτησε η FIA για τον λόγο που το πυροσβεστικό αυτοκίνητο βγήκε στην πίστα πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
"Αυτά τα ελαστικά μας ζήτησαν οι ομάδες να κατασκευάσουμε", απάντησε ο P. Hembery στην κριτική των F. Alonso και M. Webber μετά το τέλος του αγώνα στην Κορέα.
Με νίκη στον αγώνα της πατρίδας του ο S. Ogier εξασφάλισε και μαθηματικά την κατάκτηση του πρώτου του τίτλου στο WRC.
Ο S. Ogier πέρασε στην κορυφή της κατάταξης του Ράλλυ Αλσατίας, 13 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Dani Sordo. Άδοξο τέλος είχε ο τελευταίος αγώνας του S. Loeb καθώς εγκατέλειψε έπειτα από ατύχημα.
Ο Sebastian Vettel ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος και στο GP της Κορέας όπου πήρε ακόμη μία νίκη και έκανε ακόμη ένα βήμα πιο κόντά στον τέταρτο συνεχή παγκόσμιο τίτλο του. Στη δεύτερη θέση ο Kimi Raikkonen, τρίτος ο Romain Grosjean.
O Jari Matti Latvala οδηγεί το Ράλλυ Αλσατίας μετά και τη 14η Ειδική Διαδρομή, με την οποία ολοκληρώθηκε η δεύτερη ημέρα. Η μάχη για την πρώτη θέση καλά κρατεί αφού από τον πρωτοπόρο μέχρι τον Sebastien Loeb στην τέταρτη θέση η διαφορά είναι μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.
Ο Βέλγος Thierry Neuville συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης του Ράλλυ Αλσατίας. Δεύτερος ανέβηκε ο J.M. Latvala, στην πέμπτη θέση έπεσε ο S. Loeb.
Την έκτη του φετινή pole position κατέκτησε στο Grand Prix της Κορέας ο S. Vettel. Δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα είναι ο L. Hamilton.
Οι Red Bull απάντησαν στις ελεύθερες δοκιμές 3 και πέρασαν στην κορυφή και με τις δύο Mercedes έχουν τον κύριο λόγο για την κατάκτηση της pole position στο Grand Prix της Κορέας.
Εκπληκτική απόδοση έπιασε στο Ράλλυ Αλσατίας ο Thierry Neuville, και με τρεις συνεχείς νίκες του σε Ειδικές Διαδρομές αυξάνει τη διαφορά του στην κορυφή της κατάταξης.
H Sauber ανακοίνωσε επίσημα ότι η Ferrari θα είναι ο προμηθευτής κινητήρων της, στη νέα εποχή κανονισμών της Formula 1
Οι εναλλαγές στις καιρικές συνθήκες και στην κατάσταση των Ειδικών Διαδρομών, έφεραν ανακατατάξεις στο Ράλλυ Αλσατίας, με τον T. Neuville να παίρνει την πρωτιά από τον S. Loeb.
Σωστή σαν σχεδίαση αλλά με απαραίτητες να γίνουν κάποιες βελτιώσεις, είδαν την ανασχεδιασμένη έξοδο του pit lane στην πίστα Yeongam της Κορέας.
Η σποραδική βροχή έκανε πιο δύσκολες τις Ειδικές Διαδρομές, αλλά ο "παντός καιρού" S. Loeb πέταξε προς την κορυφή, ζητώντας την τελευταία του νίκη στο WRC.
Το ενδεχόμενο ένταξης της υβριδικής τεχνολογίας με τη διάθεση αντίστοιχων μοντέλων στην γκάμα της έως το 2020 φαίνεται να μελετά σοβαρά η Renault, ως συμπληρώματος στις φιλικές προς το περιβάλλον προτάσεις της.
Ένα ασαφές δελτίο Τύπου που εκδόθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, επανέφερε στο προσκήνιο το ζήτημα για το ποια θα είναι η εταιρεία που θα προμηθεύει με ελαστικά τη Formula 1.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442