
Phia: Το νέο AI shopping app της κόρης του Μπιλ Γκέιτς θα βρίσκει τις καλύτερες τιμές -σε όλα
H νεότερη κόρη της δυναστείας των Γκέιτς υπογράφει την πρώτη της εφαρμογή για shopping που βρίσκει την καλύτερη τιμή σε προϊόντα μόδας
Η κόρη του Μπιλ Γκέιτς, Phoebe, μπαίνει στην αρένα των business.
Από την Πέμπτη 24 Απριλίου, το νέο shopping app που δημιούργησε με τη φίλη της Sophia Kianni είναι στον αέρα. Και το όνομα αυτού; Phia.
Η Phoebe Gates και η Kianni ανέπτυξαν ένα εργαλείο αγορών που χρησιμοποιεί AI για να βρει τις καλύτερες τιμές στη μόδα.
Κατά τη διάρκεια της περιήγησης τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα — το app είναι ήδη διαθέσιμο για χρήση σε περισσότερους από 40.000 ιστότοπους αγορών — οι επισκέπτες μπορούν να ζητήσουν από την εφαρμογή να προχωρήσει σε άμεσο έλεγχο τιμής.
Στη συνέχεια, η Phia θα υποδείξει εάν η τιμή είναι υψηλή, προβλεπόμενη ή ευκαιρία. Στην περίπτωση που το προϊόν είναι υπερτιμημένο, η εφαρμογή θα αναζητήσει «ακριβείς αντιστοιχίσεις σε καλύτερη τιμή και παρόμοιες εναλλακτικά προϊόντα».
Επιπλέον, εαν οι χρήστες προτιμούν να κάνουν αγορές από επιτραπέζιο υπολογιστή, το Phia είναι επίσης διαθέσιμο για λήψη στο Chrome.
«Ήταν συναρπαστικό να ζωντανεύεις ένα όραμα που ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των πελατών και συνδυάζει την καινοτομία με το πάθος μας. Οι αγορές για τα πράγματα που αγαπάς δεν πρέπει να είναι δύσκολες, δαπανηρές ή χάσιμο χρόνου. Γι’ αυτό κατασκευάσαμε τη Phia — για να κάνουμε την εύρεση της καλύτερης προσφοράς εύκολη και χωρίς κόπο» είπαν η Gates, 22, και η Kianni, 23, στο PEOPLE.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Σκεφτείτε το ως τον προσωπικό σας βοηθό αγορών που φροντίζει να μην πληρώνετε ποτέ κάτι περισσότερο από όσο μπορείτε να το βρείτε online» προσθέτουν.
«Το Phia είναι σαν το Google Flights for fashion — ένα εργαλείο με τεχνητή νοημοσύνη που συγκρίνει τις τιμές σε 40.000+ ιστότοπους λιανικής και ιστότοπων μεταχειρισμένων προϊόντων σε δευτερόλεπτα. Χωρίς διαφημίσεις, χωρίς ατελείωτη αναζήτηση — μόνο οι καλύτερες επιλογές με ένα κλικ, ώστε να έχετε την καλύτερη τιμή κάθε φορά», λένε.
Η Phoebe, το μικρότερο παιδί του Μπιλ και Μελίντα Φρεντς Γκέιτς, και η Sophia γνωρίστηκαν ως συμφοιτήτριες στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, όπου κατέληξαν να γίνουν συγκάτοικοι και καλές φίλες.
Οι φίλες που είναι πλεόν μια κοινή δύναμη και στο χώρο των podcast -το νέο τους show έχει τίτλο The Burnouts και αφορά στη νέα επιχειρηματικότητα- μοιράζονται ένα κοινό business mantra.
View this post on Instagram
«To μόνο που πρέπει να κάνεις στην πραγματικότητα είναι να καταλάβεις τι βρίσκεται στη διασταύρωση με κάτι που αγαπάς, κάτι στο οποίο είσαι καλός, κάτι που χρειάζεται ο κόσμος και κάτι που μπορεί πραγματικά να είναι ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο», εξήγησε η Sophia.
Οι δύο νέες επιχειρηματίες μίλησαν για την αγάπη τους για τη μόδα και άρχισαν να αναρωτιούνται πώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να κάνουν τους ανθρώπους πιο έξυπνους στις αγορές τους.
Όσο για το πώς αυτή η ιδέα φέρει τον τίτλο Phia, η νεότερη της δυναστείας των Γκέιτς έχει πάλι μια απλή απάντηση:
«Το domain ήταν διαθέσιμο και ήταν ένας συνδυασμός και των δύο ονομάτων μας».
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις