Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025
weather-icon 21o
Χρυσές Σφαίρες: Πως το «Squid Game» πήρε υποψηφιότητα για μια σεζόν που δεν έχει καν κυκλοφορήσει;

Χρυσές Σφαίρες: Πως το «Squid Game» πήρε υποψηφιότητα για μια σεζόν που δεν έχει καν κυκλοφορήσει;

Για να είναι επιλέξιμη για βραβείο στις Χρυσές Σφαίρες του 2025, μια σειρά πρέπει να έχει κάνει πρεμιέρα μέχρι και τον Νοέμβριο του 2024.

Οι Χρυσές Σφαίρες πρότειναν την επερχόμενη δεύτερη σεζόν του «Squid Game» για το καλύτερο δράμα το πρωί της Δευτέρας. Το κορεατικό θρίλερ επιβίωσης ήταν υποψήφιο μαζί με το «The Day of the Jackal» του Peacock, το «The Diplomat» του Netflix, το «Mr. & Mrs. Smith» του Prime Video, το «Shogun» του FX/Hulu και το «Slow Horses» του Apple TV+.

Η διαφορά, βέβαια, είναι ότι τα υπόλοιπα έχουν ήδη προβληθεί, ενώ η δεύτερη σεζόν του «Squid Game» έχει κρατηθεί επτασφράγιστο μυστικό από τους θεατές ενόψει της προβολής της στις 26 Δεκεμβρίου – κάτι τέτοιο βέβαια δεν αφορά την Ένωση Ξένου Τύπου του Χόλιγουντ.

Το ότι οι Χρυσές Σφαίρες προτείνουν έργα που δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει δημοσίως δεν είναι κάτι νέο (υποψήφιο είναι και το stand-up special του Jamie Foxx «What Had Happened Was», το οποίο κυκλοφορεί την Τρίτη). Όμως το να προτείνουν οι Σφαίρες έναν τίτλο που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, συμβαίνει κυρίως με ταινίες και όχι με τηλεοπτικές σειρές.

Ποια είναι τα κριτήρια

Για να είναι επιλέξιμη για βραβείο στις Χρυσές Σφαίρες του 2025, μια σειρά πρέπει να έχει κάνει πρεμιέρα το ημερολογιακό έτος 2024 και να έχει υποβάλει επεισόδια στο σώμα ψηφοφορίας έως τις 4 Νοεμβρίου. Παραδοσιακά, δεν τείνουν πολλές τηλεοπτικές σειρές να ξεκινούν στα τέλη Δεκεμβρίου.

Το Squid Game όμως απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό και το Netflix συχνά κυκλοφορεί τις νέες σεζόν γύρω από τις γιορτές. Η δεύτερη σεζόν του Squid Game, που αποτελείται από επτά επεισόδια, ξεκινά επίσης με το lead-in της πρεμιέρας των πολυαναμενόμενων αγώνων NFL του Netflix, οι οποίοι μεταδίδονται ζωντανά την ημέρα των Χριστουγέννων.

Τι είχε δηλώσει σχετικά ο δημιουργός του «Squid Game»

Στο αποκλειστικό εξώφυλλο του The Hollywood Reporter, ο δημιουργός του Squid Game, Hwang Dong-hyuk, αναφέρει ότι ένα σημαντικό μοτίβο για τη δεύτερη σεζόν της διεθνούς επιτυχημένης σειράς του θα είναι η εξερεύνηση του θέματος της επιλογής πλευράς.

«Εμπνεύστηκα από το γεγονός και μόνο ότι όπου κι αν γυρίσεις, οι άνθρωποι τραβούν πορείες και κάνουν επιλογές μέσα σε αυτές, είτε πρόκειται για γενιές, τάξεις, θρησκείες, εθνικότητες ή φυλές», δήλωσε ο Hwang. «Ήθελα να αφηγηθώ μια ιστορία για το πώς οι διαφορετικές επιλογές που κάνουμε δημιουργούν συγκρούσεις μεταξύ μας και να ανοίξω μια συζήτηση για το αν υπάρχει τρόπος να κινηθούμε προς μια κατεύθυνση όπου μπορούμε να ξεπεράσουμε αυτές τις διαιρέσεις».

*Πηγή: Hollywood Reporter 

Must in

Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει τη Μπασκόνια με στόχο την επιστροφή στις νίκες

Μετά την ήττα κόντρα στην Μπαρτσελόνα ο Παναθηναϊκός στρέφει την προσοχή του στην αναμέτρηση κόντρα στην Μπασκόνια.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025
Απόρρητο