Porsche 911 Carrera T: Νοσταλγός του rock ‘n roll
H γερμανική φίρμα προσθέτει στην γκάμα της 911 την πιο «λιτή» έκδοση Τ με μηχανικό κιβώτιο και για πρώτη φορά διαθέσιμη και ως cabriolet
- Εικόνα σοκ με ερωδιό να έχει κολλημένο πλαστικό κύπελλο στο λαιμό του
- Νέο σοκ από τις τιμές του φυσικού αερίου – Θα πρέπει να προετοιμάζεται η Ευρώπη για δύσκολο χειμώνα;
- Η «Κούκλα», η πιο «επικίνδυνη» γυναίκα της Κολομβίας συνελήφθη - Πώς την έπιασαν
- Τι έκρυβε ο βυθός της λίμνης Παμβώτιδας - Από οβίδες μέχρι... καζάνια τσίπουρου
Η 911 αποτελεί αναμφισβήτητα μια από τις διαχρονικές αξίες της σπορ αυτοκίνησης αν και πλέον απέχει πολύ από την ατόφια μηχανική απλότητα που εκπροσωπούσε στις απαρχές της. Πλέον το turbo αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση τα αυτόματα κιβώτια παρομοίως ενώ τα σοφιστικέ συστήματα υποβοήθησης σε κάθε πτυχή της φροντίζουν να τιθασεύουν με πολύ διαφορετικό τρόπο από το απώτερο παρελθόν, τις δεδομένες δυνατότητες του μοντέλου σε κάθε γενιά του.
Παρ΄όλα αυτά η Porsche βρήκε τρόπο να καλύψει ως ένα βαθμό και τους νοσταλγούς του παρελθόντος, αποκαλύπτοντας την έκδοση 911 Carrera T. H Τ από την λέξη Touring εφοδιάζεται με ένα εξακύλινδρο διπλά υπερτροφοδοτούμενο boxer με προέλευση τη 911 Carrera o οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, μεταδίδοντας την ισχύ των 394 ίππων και την ροπή των 450 Nm αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Με δεδομένη την γενναιόδωρη ισχύ, για την περίσταση έχει προβλεφθεί μια αυτοματοποιημένη λειτουργία που κατά το κατέβασμα των σχέσεων, φροντίζει να προσαρμόζει καταλλήλως το λόγο της ταχύτητα στροφών του κινητήρα και του μηχανισμού μετάδοσης.
Στα βασικά στοιχεία εξοπλισμού της έκδοσης Τ συγκαταλέγεται ως standard το πακέτο Sport Chrono, συμβάλλοντας ούτως ώστε η Carrera T Coupe να επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα. Για πρώτη φορά στην ιστορία της ομώνυμης έκδοσης η T θα είναι διαθέσιμη και σε ανοιχτή έκδοση Cabriolet η οποία λόγω του μηχανισμού της οροφής απαιτεί 4,7 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100. Η μέγιστη ταχύτητα και στις δύο περιπτώσεις διαμορφώνεται σε 295 χλμ./ώρα.
Στις προδιαγραφές της έκδοσης περιλαμβάνονται ως standard μεγαλύτερα δισκόφρενα 350 χιλιοστών σε συνδυασμό με εξαπίστονες δαγκάνες για τον μπροστινό άξονα. Παρά τον πιο «λιτό» χαρακτήρα της Τ, η Porsche αποφάσισε στην νέα ενσάρκωσή της να την εφοδιάσει με σύστημα τετραδιεύθυνσης το οποίο υπόσχεται να μεγιστοποιήσει τη δυναμική της στις υψηλές ταχύτητες αλλά και περισσότερη ευελιξία. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση PASM έχει μειωμένη διαδρομή κατά 1,0 εκατοστό και set-up αποκλειστικό για την περίσταση το οποίο ευνοεί επίσης μια πιο δυναμική εμπειρία.
Σε επίπεδο σχεδίασης η T ξεχωρίζει από ένα γραφικό που απεικονίζει τον κλασικό επιλογέα σχέσεων στο πίσω πλευρικό παράθυρο καθώς και από λεπτομέρειες σε απόχρωση vanadium grey που παρεπιδημούν στην γρίλια στο πίσω παρμπρίζ, στους καθρέφτες και στους τροχούς, Η Τ διαθέτει επίσης αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο spoiler στα πρότυπα της GTS.
Στο εσωτερικό, η Porsche έχει φροντίσει επίσης να τονίσει την παρουσία του κλασικού λεβιέ τοποθετώντας μια πλακέτα ΜΤ μπροστά από το χαρακτηριστικό στρογγυλό μοτίβο του ξύλινου επιλογέα αλλά και το σχετικό λογότυπο μπροστά από τον συνοδηγό. Στον βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται επίσης το δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι GT καθώς και λεπτομέρειες vanadium grey στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα και μερικές ακόμη από κατεργασμένο μαύρο αλουμίνιο στα εσωτερικά των θυρών.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις