Εργατικό δυστύχημα: Άνδρας έχασε τη ζωή του ενώ εκτελούσε εργασίες σε ασανσέρ σε εκκλησία στην Τρίπολη
Ακόμα ένα εργατικό δυστύχημα καταγράφηκε σήμερα στην Τρίπολη
- Τσίπρας: Η Μεταπολίτευση μας βρήκε με τέσσερις μεγάλες πληγές στα εθνικά θέματα
- Το μεγαλύτερο ταξίδι με τρένο διαρκεί... 21 ημέρες και διασχίζει 13 χώρες!
- Όταν το TIME ανακήρυξε τον Χίτλερ «Πρόσωπο της χρονιάς» – «Η μεγαλύτερη απειλή»
- «Σταματώ προσωρινά» - Η πρώτη αντίδραση του προέδρου της Νότιας Κορέας μετά την απόφαση καθαίρεσής του
Εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε σήμερα, Τρίτη, στην Τρίπολη.
Ένας αλλοδαπός εργάτης έχασε τη ζωή του όταν πραγματοποιούσε εργασίες καθαρισμού και συντήρησης στο ασανσέρ που οδηγεί στον Ιερό Ναό του Αγίου Βασιλείου Τρίπολης.
Για τον απεγκλωβισμό του θύματος χρειάστηκε η συνδρομή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Ακολούθησαν τιτάνιες προσπάθειες για να κρατηθεί ο άνδρας στη ζωή, αλλά λίγο πριν τις 12:30 το μεσημέρι διαπιστώθηκε ο θάνατός του.
Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα των Αρχών για τα αίτια που οδήγησαν σε ακόμα ένα εργατικό δυστύχημα.
Ρεκόρ σε εργατικά δυστυχήματα
Από την 1η Ιανουαρίου του 2024, πριν συμπληρωθούν 10 μήνες, έχουν καταγραφεί στην Ελλάδα 114 εργατικά δυστυχήματα – ένας νεκρός κάθε δυόμιση μέρες, έχει γράψει σχετικά το in.
Οι σοβαρά τραυματίες αγγίζουν τους 185 , ενώ όπως είπε ο πρόεδρος της ΟΣΕΤΕΕ και γραμματέας της ΓΣΕΕ για την ΥΑΕ Χάρης Στοϊμενίδης δυστυχώς «γνωρίζουμε πόσοι θα πεθάνουν τελικά, καθώς το συγκεκριμένο νούμερο αφορά και πολύ βαριά τραυματισμένους».
Αν ο ρυθμός συνεχιστεί, το 2024 θα συναγωνίζεται την περσινή χρονιά που καταγράφηκε ρεκόρ σε εργατικά δυστυχήματα, με 179 νεκρούς. Την τελευταία τριετία οι νεκροί σε χώρους εργασίας αγγίζουν τους 600.
Όπως ανέφερε ο κ. Στοϊμενίδης, ο οποίος είναι επίσης αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, οι εργασιακές συνθήκες στην Ελλάδα είναι πολύ διαφορετικές από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, με τη χώρα μας να είναι πολύ πίσω σε θέματα ΥΑΕ.
«Τα τελευταία χρόνια έχουν υπάρξει μεγάλες εξελίξεις σε τεχνολογία, υγεία και ασφάλεια, αλλά αυτή η πρόοδος δε συνδυάστηκε με βελτίωση στην ΥΑΕ. Αυτό έγινε γιατί οι τελευταίοι νόμοι, που είναι χειρότεροι και από εκείνους στα χρόνια του μνημονίου, έχουν υιοθετήσει το 48ωρο, με μηδενικές συμβάσεις εργασίας. Κι όλα αυτά, όταν στην Ευρώπη ανοίγει συζήτηση για τετραήμερη εργασία».
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις