Παρασκευή 06 Δεκεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Boeing: Αναστέλλει τις δοκιμαστικές πτήσεις του 777Χ λόγω προβλήματος σε εξάρτημα

Boeing: Αναστέλλει τις δοκιμαστικές πτήσεις του 777Χ λόγω προβλήματος σε εξάρτημα

Η Boeing πλήττεται από παρόμοια περιστατικά

Μία ακόμη πηγή ανησυχίας έρχεται να προστεθεί στις λειτουργίες της αμερικανικής αεροναυπηγικής εταιρείας Boeing.

Όπως έγινε γνωστό, σύμφωνα με το ΑΠΕ, η Boeing προχώρησε στην αναστολή των δοκιμαστικών πτήσεων του νέου 777X, μετά τον εντοπισμό ελαττώματος σε εξάρτημα που συνδέει τον κινητήρα με το φτερό του αεροσκάφους.

Η Boeing πλήττεται από παρόμοια περιστατικά, ορισμένα εξ αυτών μοιραία, τα τελευταία χρόνια.

«Ένα εξάρτημα δεν συμπεριφέρθηκε κατά τα προβλεπόμενα», τονίζει η εταιρεία

«Κατά την διάρκεια επιχείρησης συντήρησης, διαπιστώσαμε ότι ένα εξάρτημα δεν συμπεριφέρθηκε κατά τα προβλεπόμενα», εξήγησε στο AFP η εταιρεία χθες, επιβεβαιώνοντας πληροφορία που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα The Air Current.

Θα επαναληφθούν οι δοκιμαστικές πτήσεις

Οι ομάδες της Boeing μελετούν το στοιχείο αυτό «και θα επαναλάβουν τις δοκιμαστικές πτήσεις όταν θα είναι έτοιμες», σύμφωνα με την εταιρεία.

Το ελαττωματικό εξάρτημα, που θα αντικατασταθεί, σύμφωνα με την Boeing, αφορά στο μοντέλο 777-9 και συνδέει τον κινητήρα με το σώμα του αεροσκάφους.

Όπως συνεχίζει το ΑΠΕ, τα τρία άλλα 777-9 που χρησιμοποιούνται στις δοκιμές επιθεωρούνται μετά το περιστατικό.

Το πρόγραμμα του 777X παρουσιάσθηκε τον Νοέμβριο 2013 και είναι το τελευταίο της οικογένειας 777.


Υπάρχει σε τρεις εκδόσεις, τα 777-8, 777-9 και 777-8 cargo.

Περισσότερα από 500 αεροσκάφη έχουν πωληθεί, αλλά η εμπορική του εκμετάλλευση δεν έχει ακόμη αρχίσει.

Διαρκή τα προβλήματα από το 2020

Το αεροσκάφος προορίζεται για να είναι το μεγαλύτερο δικινητήριο αεροσκάφος εν λειτουργία στον κόσμο.

Το 777X επρόκειτο να τεθεί σε υπηρεσία το 2020, αλλά, εξαιτίας της εμφάνισης πλήθους προβλημάτων κατά την διαδικασία πιστοποίησης, αυτό μετατέθηκε στο 2025. Το αεροσκάφος δεν έχει λάβει ακόμη το πράσινο φως της αμερικανικής ρυθμιστικής αρχής πολιτικής αεροπορίας, της FAA.

Αφού προχώρησε σε πλήθος δοκιμαστικών πτήσεων, η Boeing έλαβε την άδεια τον Ιούλιο να ξεκινήσει δοκιμαστικές πτήσεις του 777-9 με εκπροσώπους της FAA μεταξύ των επιβαινόντων.

Το γεγονός θεωρήθηκε σημαντικό βήμα στην διαδικασία αδειοδότησης.

Επαναφορά της αξιοπιστίας

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στο ΑΠΕ, «ο νέος επικεφαλής της Boeing, ο Κέλι Ορτμπεργκ, 64 ετών, διαδέχθηκε στις 8 Αυγούστου τον Ντέιβ Καλχούν, που κατείχε την θέση από τις αρχές του 2020. Η αποχώρησή του ανακοινώθηκε στο τέλος του Μαρτίου μετά την εμφάνιση πληθώρας προβλημάτων στην ποιότητα της παραγωγής».

Το 777X επρόκειτο να τεθεί σε υπηρεσία το 2020, αλλά, εξαιτίας της εμφάνισης πλήθους προβλημάτων κατά την διαδικασία πιστοποίησης μετατέθηκε στο 2025

Ο Κέλι Ορτμπεργκ παραδέχθηκε ότι πρέπει να γίνουν πολλά για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στον κολοσσό της αεροναυπηγικής. Ωστόσο δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον.

Επέλεξε να εγκατασταθεί στο Σιάτλ, έδρα της Boeing, όπου βρίσκονται οι γραμμές συναρμολόγησης του 737 και του 777 – «βήμα προς την σωστή κατεύθυνση», σύμφωνα με το συνδικάτο IAM-District 751 που εκπροσωπεί περισσότερους των 30.000 εργαζόμενους στην περιοχή.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, η Boeing κατέγραψε καθαρές απώλειες ύψους 1,44 δισεκατομμυρίου δολαρίων, υψηλότερες από τις προβλέψεις των αναλυτών, εξαιτίας της μείωσης των παραδόσεων στον τομέα της εμπορικής αεροπορίας και της απώλειας συμβολαίων στον τομέα της άμυνας.

Μείωση παραγωγής από τον Ιανουάριο του 2024

Εκτοτε η εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των παραγγελιών.

Η Boeing ανακοίνωσε τον Ιούλιο 72 παραγγελίες, ανάμεσά τους 57 για αεροσκάφη 737 MAX, στον απόηχο της έκθεσης αεροναυπηγικής του Φάρνμπόροου, στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η ισραηλινή αεροπορικής εταιρείας El Al ολοκλήρωσε την παραγγελία 31 αεροσκαφών 737 MAX, αποκάλυψε πρόσφατα η Boeing.

Η εταιρεία περιόρισε δραστικά την παραγωγή μετά το περιστατικό της 5ης Ιανουαρίου 2024 σε 737 MAX 9 της εταιρείας Alaska Airlines, όταν αποκολλήθηκε το κάλυμμα εξόδου κινδύνου, αφήνοντας τρύπα στην άτρακτο εν πτήσει και προκαλώντας τραυματισμούς.

Τότε, η FAA, πάγωσε, μεταξύ άλλων, την παραγωγή του 737 στο επίπεδο του τέλους του 2023, δηλαδή 38 μηνιαίως.

Την Δευτέρα, η FAA ανακοίνωσε εξάλλου ότι οι θέσεις των πιλότων εκατοντάδων Boeing 787 θα πρέπει να επιθεωρηθούν, έπειτα από περιστατικό τον Μάρτιο σε πτήση της χιλιανής αεροπορικής εταιρείας Latam, κατά την διάρκεια της οποίας το αεροσκάφος έχασε απότομα ύψος με αποτέλεσμα τον τραυματισμό δεκάδων επιβατών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Must in

Νίκος Δένδιας, ο Υπουργός που η Τουρκία «αγαπάει να μισεί»

Ο Δένδιας επιμένει να δηλώνει καχύποπτος για τις δηλώσεις της Τουρκίας - Τι είπε στην Ουάσιγκτον και στο OT FORUM

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 06 Δεκεμβρίου 2024
Απόρρητο