Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Target: Ο κανόνας των 15 λεπτών που μπορεί να σε οδηγήσει στην απόλυση

Target: Ο κανόνας των 15 λεπτών που μπορεί να σε οδηγήσει στην απόλυση

Μια κούπα και ένα λάθος 15λεπτο είναι αρκετά για να σε βγάλουν στην ανεργία

Όταν ο Τρόι Λόγκαν έμαθε ότι έχανε τη δουλειά του στο Target επειδή αγόρασε μια μοντέρνα κούπα της Stanley, είπε στο Business Insider ότι ζήτησε από το τμήμα HR ένα αντίγραφο της πολιτικής που προφανώς είχε παραβιάσει.

«Τους ζήτησα δικαιολογητικά για να ασκήσω έφεση στην απόφαση καταγγελίας», είπε. «Ζήτησα την ίδια την πολιτική απόλυσης, τη διαχείριση απόδοσης, πέραν από οποιαδήποτε άλλη πολιτική παραβίασα. Δεν μπορούσαν να μου δώσουν ούτε ένα πράγμα.”

Ο Λόγκαν είπε στο BI ότι παραβίασε τον κανόνα των 15 λεπτών του Target, ο οποίος απαιτεί τα εμπορεύματα να βρίσκονται στον χώρο των πωλήσεων και να είναι διαθέσιμα στους πελάτες να τα αγοράσουν για αυτό το τέταρτο της ώρας, προτού οι υπάλληλοι να μπορούν να τα αγοράσουν.

Στην περίπτωσή του, κάποιος είχε ακυρώσει την ηλεκτρονική του παραγγελία, και ο Λόγκαν είπε ότι κατέληξε να το αγοράσει χωρίς να γνωρίζει ότι το κύπελλο δεν είχε κάνει την απαιτούμενη διαδρομή.

Ο κανόνας των 15 λεπτών

Αρκετοί εργαζόμενοι στο Target ανέφεραν το διάστημα των 15 λεπτών σε συνομιλίες με το BI και ο κανόνας συζητείται περιοδικά στο subreddit r/Target όταν προκύπτουν καταστάσεις όπως αυτή, μεταξύ άλλων με τις κονσόλες PS5.

Αν και ορισμένοι εργαζόμενοι – συμπεριλαμβανομένων μερικών με τους οποίους μίλησε το BI που απολύθηκαν – αντιμετώπιζαν τον κανόνα των 15 λεπτών ως ευαγγέλιο, δεν είναι ακόμη σαφές πού περιγράφεται λεπτομερώς η πολιτική για να διαβάσουν ή να γνωρίσουν οι εργαζόμενοι. Το BI έχει ζητήσει αντίγραφο της πολιτικής πολλές φορές τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά η Target δεν απάντησε ούτε υπέβαλε κανένα σχόλιο για το θέμα.

Είτε ήταν γραμμένο είτε άγραφο, ο Λόγκαν και άλλοι είπαν στο BI ότι δεν γνώριζαν την πολιτική, πόσω μάλλον τη σοβαρότητα των συνεπειών της παραβίασής της.

«Κανείς δεν ήξερε ότι ήταν κάτι», είπε. «Προφανώς, αν γνωρίζαμε την πολιτική, δεν θα πηγαίναμε ενάντια σε αυτή».

Μια ενότητα σε ένα εγχειρίδιο υπαλλήλων της Target που έλαβε το BI λέει ότι οι εργαζόμενοι «δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη θέση τους για να αποκτήσουν ένα αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι των πελατών όταν πρόκειται για την αγορά εμπορευμάτων».

Μη αποδεκτή αγορά εμπορευμάτων προώθησης ή/και υψηλής ζήτησης

Η ενότητα απαγορεύει τη «μη αποδεκτή αγορά εμπορευμάτων προώθησης ή/και υψηλής ζήτησης», αλλά δεν αναφέρεται σε λεπτομέρειες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα ή τον χειρισμό των εμπορευμάτων. Πρόσθετες οδηγίες και παραδείγματα είναι διαθέσιμα σε ξεχωριστό σημείο και οι ερωτήσεις θα πρέπει να απευθύνονται στην ηγεσία του καταστήματος, αναφέρεται.

Η Ακίλα Μαρτέλ, πρώην επικεφαλής της ομάδας Target Starbucks στο Τέξας (όπου οι δύο εταιρείες συνεργάζονται), είπε στο BI ότι απολύθηκε τον περασμένο Μάιο αφού επέτρεψε σε τρεις υπαλλήλους να αγοράσουν ένα κύπελλο Stanley και μετά αποφάσισε να αγοράσει το τελευταίο σε απόθεμα. Σε αυτή την περίπτωση, είπε ότι ήταν η μόνη που απολύθηκε για το θέμα.

Η Μαρτέλ είπε ότι το Target, το Starbucks ή και τα δύο θα ειδοποιούσαν συνήθως τα καταστήματα με σημειώσεις και συσκέψεις μέχρι την ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων υψηλής αξίας ή υψηλής ζήτησης, αναφέροντας λεπτομερείς οδηγίες χειρισμού για τα προϊόντα. Πρόσθεσε ότι καμία τέτοια πληροφορία δεν προηγήθηκε της άφιξης των δοχείων στο κατάστημά της πριν από την απόλυσή της.

Η Μαρτέλ είπε ότι το Target συνήθως καταβάλλει προσπάθειες για να αποφύγει την απόλυση εργαζομένων. Θυμήθηκε μια περίπτωση κατά την οποία, σύμφωνα με την ίδια, χρειάστηκαν σχεδόν τρεις μήνες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία προκειμένου να απολυθεί ένα από τα μέλη της ομάδας της που είχε εντοπιστεί να κλέβει πολλές φορές από κάμερα.

Απολύσεις χωρίς προειδοποιήσεις

Επτά εργαζόμενοι ανέφεραν στο BI ότι ήταν ο καθένας μεταξύ πολλών συναδέλφων στα καταστήματά τους που απολύθηκαν επειδή αγόρασαν τος κούπες, αν και κανένας δεν γνώριζε προηγούμενες περιπτώσεις όπου η Target απέλυσε έναν υπάλληλο για παραβίαση αυτού του κανόνα.

Το πολύ – πολύ, η πειθαρχική απάντηση που είχε δει κάποιος από αυτούς ήταν μια επίσημη προειδοποίηση από το τμήμα HR, μια συνέπεια που ο Λόγκαν και άλλοι είπαν ότι θα είχαν αποδεχτεί αν σήμαινε ότι μπορούσαν να επιστρέψουν το προϊόν και να διατηρήσουν τις δουλειές τους.

Φυσικά, εκτός από μερικά καταστήματα στη Μοντάνα, η Target είναι κατά βούληση εργοδότης, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία δεν είναι συνήθως υποχρεωμένη να παρέχει κανένα σκεπτικό για την απόλυση ενός υπαλλήλου.

«Νομίζω ότι είναι ανόητο να σταυρώνεις κάποιον και να τον βγάζεις στο δρόμο επειδή δεν γνώριζε μια πολιτική», είπε ο Λόγκαν. «Πιστεύω ότι πρέπει οπωσδήποτε να κάνουν μια εκπαίδευση, τουλάχιστον για να το αναγνωρίσει όλο το μαγαζί, γιατί φαίνεται ότι πολλοί δεν το γνώριζαν».

Πηγή: ΟΤ

Sports in

«Μονόδρομος» το VAR και στο μπάσκετ – Εφαρμογή στο τελευταίο κρίσιμο δίλεπτο και για όλες τις αποφάσεις

Μια είναι η λύση για να μπει τέλος σε «εμετικές» διαιτησίες, όπως αυτή που είδαμε στο Ολυμπιακός - Μπαρτσελόνα το βράδυ της Τρίτης

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024