Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Το scrunch face της γενιάς Ζ αντικαθιστά το duck face των millennials

Το scrunch face της γενιάς Ζ αντικαθιστά το duck face των millennials

Η τελευταία τάση στις selfie είναι αυτή η όχι τόσο κολακευτική γκριμάτσα.

Σου έρχεται το φτέρνισμα ή είσαι απλά η Gen Ζ;

Έχουν περάσει δέκα χρόνια από τότε που η λέξη «selfie» καταγράφηκε ως η Λέξη της Χρονιάς του Λεξικού της Οξφόρδης, κατά τη διάρκεια των οποίων οι millennians (και όχι μόνο) πόζαραν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με άπειρους σχηματισμούς προσώπου, όπως το ξακουστό και πολύ διαδεδομένο duck face (ή πρόσωπο της πάπιας, με τα προτεταμένα χείλια), το οποίο χλευάζεται συχνά αλλά αναπαράγεται σχεδόν αυθόρμητα σε κάθε ποζάρισμα.

Τώρα, υπάρχει μια νέα πόζα en vogue, και έχει ονομαστεί το scrunch face ή «τσαλακωμένο πρόσωπο» -όλοι γνωρίζουμε τα λαστιχάκια μαλλιών με ύφασμα γύρω τους, γνωστά και ως scrunchy και όλοι θυμόμαστε την Κάρι Μπράντσο να αναρωτιέται πώς γίνεται μια γυναίκα να κυκλοφορεί με ένα scrunchy εκτός του μπάνιου της.

Τέλος πάντων αλλού είναι το θέμα μας.

Τσακαλώνει τη μύτη, μικραίνει τα μάτια και σηκώνει το στόμα από τη μία μεριά με ένα γκριλ ξεπατικωμένο από γελοιογραφίες

@strawberrymilkmob♬ original sound – Strawberrymilkmob

Η νεότερη δημοφιλής πόζα της Gen Z

«Κάθε εποχή δε συνδυάζεται και με τις γκριμάτσες της; Αυτό συμβαίνει αυτήν τη στιγμή» λέει η TikToker @Starwberrymilkmob σε ένα viral βίντεο του TikTok καθώς εκείνη συνέχιζε να τσακαλώνει τη μύτη της, να μικραίνει τα μάτια της και να σηκώνει το στόμα της από τη μία μεριά με ένα γκριλ ξεπατικωμένο από γελοιογραφίες -λες και είχε προσλάβει μια μυρωδιά από πικάντικο καρύκευμα και απορεί.

To λάστιχο scrunchy / Photo: Wikimedia Commons

To scrunch face / Photo: Wikimedia Commons

Αυτή η πρόχειρη πόζα έχει ξεπεράσει τα TikTok, BeReal και Instagram για να γίνει η νεότερη δημοφιλής πόζα της Gen Z, ισχυρίζονται οι ινφλουένσερ. Το βίντεο που δείχνει την τεταμένη αυτή κατάσταση του προσώπου έχει συγκεντρώσει 1.1 εκατομμύρια προβολές και εκατοντάδες σχόλια, καθώς η TikToker υποστήριξε τη νέα μόδα στην πόζα.

«Είναι κυριολεκτικά άψογη» συμφώνησε η @CELLY.9.

«Είσαι τόσο σωστή, OMG» σχολίασε η @EMILY3LLIS.

Ο χρήστης του TikToker @dobbby1234 εξήγησε: «Είναι η έκφραση του “διασκεδάζω τόσο πολύ’»».

Κάποιοι δεν είχαν καν προσέξει ότι το go-to-pose τους ήταν τόσο μοντέρνο. «Δεν συνειδητοποίησα καν ότι αγόραζα πράγματα από μια τάση» είπε η @ryannstrngflw.

«Στο TikTok, όλοι αγαπούν τις εκφράσεις του προσώπου για κάποιο λόγο, επειδή είναι ένα αρκετά νεαρό κοινό και πρέπει να είσαι πραγματικά συναισθηματικός»

«Υπάρχει αυτή η υπερ-εμμονή στο να είσαι ένα χαριτωμένο μικρό μωρό»

Χαζέψτε, για παράδειγμα, σε οποιεσδήποτε από τις αγαπημένες εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης της Gen Z και να είστε σίγουροι ότι θα συναντήσετε κορίτσια που κλαίνε τα πρόσωπά τους καθώς χορεύουν ή αγόρια που αλληθωρίζουν στον καναπέ τους.

Η Abby Roberts, μια ινφλουένσερ ομορφιάς στο TikTok, εξήγησε ότι πολλές από αυτές τις πόζες γίνονται δημοφιλείς εξαιτίας των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, στις οποίες κατά κύριο λόγο αναρτώνται.

«Στο TikTok, όλοι αγαπούν τις εκφράσεις του προσώπου για κάποιο λόγο, επειδή είναι ένα αρκετά νεαρό κοινό και πρέπει να είσαι πραγματικά συναισθηματικός» είπε σε μια πρόσφατη συνέντευξη με το Vox. «Έτσι ο καθένας κάνει όλα αυτά τα τρελά πρόσωπα; Όπως, το να βγάλει τη γλώσσα του έξω που βλέπουμε σε τόσες φωτό».

Άλλοι έχουν επίσης επισημάνει ότι το scrunch face είναι μία από τις πρώτες εκφράσεις του προσώπου που οι άνθρωποι παίρνουν όταν είναι βρέφοι, το οποίο μπορεί επίσης να παίζει ρόλο στη μαζική αγάπη αυτού του προσώπου.

«Υπάρχει αυτή η υπερ-εμμονή στο να είσαι ένα χαριτωμένο μικρό μωρό» λέει η Brittany Tomlinson, μια 26χρονη TikToker και κωμική με 7.4 εκατομμύρια ακόλουθους στην εφαρμογή, η οποία μίλησε επίσης στο Vox για τις τρέχουσες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εν τω μεταξύ, οι Zoomers συνεχίζουν να ξεχωρίζουν από τους μεγαλύτερους με τρόπους τόσο αισθητικούς όσο και πρακτικούς, από την επιλογή των καλτσών τους μέχρι τις επιδιώξεις της ζωής τους.

Η πρόσφατη δημοτικότητα του scrunch face στη φωτογραφία ωστόσο μπορεί να συνδεθεί με τις τάσεις που βλέπουν τη gen Z να απορρίπτει τις εξαιρετικά επεξεργασμένες, τέλειες εικόνες, με τις οποίες μεγάλωσαν βλέποντας τους millennial ομολόγους τους.

*Με στοιχεία από nypost.com

Sports in

Ολυμπιακός – Μπαρτσελόνα 92-58: Την «έλιωσε» και πάει στη Βαρκελώνη για τον τελικό πρόκρισης!

Ο Ολυμπιακός διέλυσε την Μπαρτσελόνα με 92-58 και η πρόκριση στο Final 4 του Βερολίνου θα κριθεί σε πέμπτο παιχνίδι, που θα γίνει στη Βαρκελώνη στις 8/5

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024